המתיחות בדרום

נתניהו בגבול עזה: מעבים כוחות; מוכנים למערכה רחבה

ראש הממשלה הגיע לגבול רצועת עזה ואמר כי ישראל מוכנה למערכה רחבה אליה "ניכנס חזקים, ולאחר שמיצינו את כל אפשרויות האחרות". נתניהו התייחס לתקיפה בסוריה (ביטחון)

(צילום: קובי גדעון ואיתי בית און, לע"מ)

ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו הגיע הבוקר (רביעי) לאזור הגבול עם רצועת עזה כדי לעקוב מקרוב אחר היערכות כוחות צה"ל בשטח.

בתוך כך, כלי טיס של צה"ל תקף בצהריים חוליית מחבלים שהפריחה בלוני תבערה בצפון רצועת עזה לעבר שטח ישראל.

נתניהו הגיע לשטחי הכינוס של הכוחות וקיבל סקירות ביטחוניות ממפקד זרוע היבשה, מפקדי האוגדות ומפקדי החטיבות בגזרה. נתניהו הורה להיערך למערכה רחבה ברצועה.

משם המשיך נתניהו לטקס פתיחת מקטע נוסף בכביש 6 שם אמר כי "אנחנו מהדקים את טבעת הביטחון סביב רצועת עזה".

"בימים האחרונים הנחיתי לעבות כוחות, להוסיף כלים, להיות מוכנים למערכה רחבה", אמר ראש הממשלה, "ידעו כל אזרחי ישראל שאם נידרש למערכה רחבה - ניכנס אליה חזקים ובטוחים, ולאחר שמיצינו את כל האפשרויות האחרות".

ראש הממשלה התייחס גם לזירה הצפונית, ואמר: "אנו פועלים בכמה זירות במקביל. לא רחוק מכאן נמצאת רמת הגולן שהנשיא טראמפ הכיר בריבונתנו עליה לפני שלושה ימים. זהו הישג מדיני כביר למדינת ישראל.

"מעבר לרמת הגולן נמצאת סוריה, ונמצאת גם איראן. איראן מנסה כל הזמן להכניס לסוריה טילים מדויקים ארוכי טווח, מאוד מתקדמים ומאוד קטלניים".

נתניהו הוסיף, "איננו מוכנים לקבל זאת, והפעילות שלנו נגד הניסיון של איראן להתבסס צבאית בסוריה, להכניס אליה נשק מתקדם, הפעילות שלנו נמשכת כל העת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר