סוער בשמאל

מי יחזק את ביבי? סכסוך בין לפיד לאבי גבאי

מפלגת כחול לבן משיקה קמפיין במטרה לגנוב קולוץ ממפלגת העבודה ולדברי יאיר לפיד, "קול למפלגת העבודה זה קול לביבי". גבאי הגיב: "הם הראשונים שיצטרפו לנתניהו (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Anat Hermony/Flash90. וידאו: אלעד גוטמן)

המפלגות נכנסות לישורת האחרונה של קמפייני הבחירות, ובמפלגת כחול לבן נערכים לעלות עם המסר כי על מנת להרכיב את הממשלה הבאה, עליהם להיות המפלגה הגדולה ביותר - בפער ניכר על פני הליכוד.

הפרטים פורסמו לראשונה בחדשות 12. מתברר כי בכחול לבן מאמינים כי הגודל כן קובע ואם הם יהפכו למפלגה הגדולה, הנשיא יטיל עליהם להרכיב את הממשלה הבאה.

יאיר לפיד, המקום השני במפלגה של בני גנץ הסביר כי "הבחירות האלה יהיו צמודות עד הרגע האחרון. אם לא נפתח פער על ביבי, הוא ירכיב את הממשלה. מה שיקבע את גורל המדינה הזו היא השאלה מי תהיה המפלגה הגדולה, ובאיזה פער".

לפיד הוסיף ותקף: "קול למפלגת העבודה זה קול לביבי. קול למפלגת כולנו זה קול לביבי. קול למפלגת ישראל ביתנו זה קול לביבי".

במפלגת העבודה זעמו על הפרסום. יו"ר המפלגה, אבי גבאי הגיב הצהריים (חמישי) ואמר: "לפיד התבלבל לגמרי. מה יעזור למחנה אם תתמקדו במצביעי העבודה? אתם מפלגת ימין תביאו קולות מימין.

"אנחנו נמשיך להילחם על השינוי הגדול ולא ניתן ללפיד לתת את הקולות של המחנה שלנו לנתניהו. לפיד הקים לנתניהו ממשלה ב- 2013 ורוצה להיות שר החוץ של נתניהו ב- 2019".

גבאי הוסיף, "גנץ אמר שהם ישבו עם נתניהו, איילת שקד אומרת שכחול לבן ישבו עם נתניהו – זה כבר ברור לכולם. כחול לבן יהיו הראשונים שיצטרפו לממשלת נתניהו.

"אנחנו היחידים שמצהירים בקול ברור וחד – אנחנו לא נשב בממשלה בראשות נתניהו – בשום מצב. אנחנו לא מתייאשים. אנחנו נלחמים ומאמינים שאפשר לנצח", דברי גבאי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר