בעד החרדים, נגד הרפורמים

רגב באולפן: "לא שופטת אם גנץ חולה נפש, הוא פרנואיד"

היא לא מאמינה שנתניהו יקים ממשלה ללא החרדים ומאושרת ב'חרדים בליכוד'; לא מוכנה לוותר על כותל יהודי ולא מתביישת באמונה ובתפילות שלה • השרה מירי רגב באולפן 'כיכר השבת' (אקטואליה)

ישי ורבינא בכיכר | כיכר השבת |
(מנהל אולפן: אריאל ליבא)

11 יום לבחירות והשרה מירי רגב מדברת על הכל בראיון מיוחד באולפן 'ישי ורבינא בכיכר': תוקפת בחריפות הרמטכ"ל לשעבר ויו"ר 'כחול לבן' בני גנץ, מנסה להרגיע את החששות בפוליטיקה החרדית וגאה באמונה שלה בבורא עולם. צפו בראיון המלא.

באשר לבני גנץ אמרה רגב: "אני לא שופטת את בני גנץ אם הוא חולה נפש, אני לא פסיכיאטר. גנץ מתנהג בפאניקה, בלחץ וחולשה, מתוך פרנויה, הוא ילדותי".

על הציבור החרדי והחרדים בליכוד אומרת רגב: "יש ברית חזקה בין הליכוד לחרדים, לא רואה שתקום ממשלה ללא החרדים. הפוליטיקאים החרדים צריכים לשמוח מ'החרדים בליכוד', יש הרבה מאוד כאלה"

רגב לא מסתירה את עמדותיה באשר ל'כותל הרפורמי' ומצהירה תוך כדי עקיצה לראשי 'הימין החדש': "בניגוד לבנט ושקד, אמרתי לרה"מ שלא אצביע בעד כותל רפורמי. מה יש? מקום אחד קדוש יש לנו, הכותל,נפעל על פי מסורת ישראל, נשים שהולכות עם כיפה שיתפללו בבית כנסת רפורמי".

על האמונה בבורא עולם התבטאה רגב: "אני אדם מאמין, מרימה עיניים לבורא עולם ואומרת 'אין עוד מלבדו', מנשקת מזוזה ומרידה את הראש, מתפללת בבוקר, שומרת כשרות, אחת לחודש וחצי מגיעה לכותל, לא שוכחת את מירון, רבי מאיר בעל הנס והבבא סאלי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר