צפו בראיון המלא

ישי: דרעי עשה מאמץ למנוע את האיחוד עם יהדות התורה

יממה לאחר שהודיע במפתיע על פרישה מההתמודדות לכנסת ה-21, יו"ר 'יחד' אלי ישי מדבר על הכל בראיון באולפן 'כיכר השבת'. היריבות עם דרעי, האיחוד עם 'יהדות התורה' ורדיו 'קול ברמה' (חדשות)

ישי ורבינא בכיכר | כיכר השבת |
(מנהל אולפן: אריאל ליבא)

יממה לאחר שהודיע במפתיע על פרישה מההתמודדות לכנסת ה-21, יו"ר 'יחד' אלי ישי מדבר על הכל בראיון באולפן 'ישי ורבינא בכיכר'. היריבות עם דרעי, האיחוד עם 'יהדות התורה' והמאבק בין ש"ס לרדיו קול ברמה'.

כותרות הראיון עם אלי ישי:

האיחוד עם 'יהדות התורה: "נציגי יהדות התורה ייתנו מענה לציבור של מפלגת יחד, זה הפלטפורמה הטובה ביותר. בעוד שנה וחצי יהיו שוב בחירות ויחד תרוץ בנפרד.

"המגעים החלו עם מאיר פרוש שדיבר עם גפני וליצמן. הם בחנו ובדקו את זה. זה לקח הרבה זמן למעלה מעשרה ימים.

"אריה דרעי ניסה למנוע את המהלך הזה. כל ראיון אנחנו מתעסקים בדרעי וזה נמאס לי. השנאה והרדיפה שלו היא אובססיבית קשה. הוא עשה מאמץ אדיר לחבל בשלום. אני מלא רחמים על ההתנהלות שלו. זה לא מובן לאף אחד.

"המהלך עם יהדות התורה היה מתבקש. מאה אלף איש של יחד לא מספיקים בשביל לעבור את אחוז החסימה. נועצתי עם ראש הישיבה הגאון הרב מאזוז. ישבנו בחנו והוא הכריע שהדבר הנכון ביותר זה ללכת עם יהדות התורה.

"על פי ההסכם לא יהיו מטות משותפים. נשרו שבעה ימי עבודה. ואם צריך אותנו לעבודה אגייס את כל ראשי המטות שלנו. אפשר להביא לפחות 70 אלף קולות שלנו ליהדות התורה.

"המהלך הוא מהלך של אין ברירה. העוצמה של הרב מאזוז יביא לכך שאנשים ספרדים מהמושבים יצביעו ליהדות התורה כי דרך זה מצביעים גם לתנועת יחד. אני אשים את הפתק ג' בקלפי כי כל חיי אני צייתן לדעת תורה".

ש"ס, אריה דרעי ומשה ארבל: "בכל מקום רצינו שלום עם ש"ס. ראש הישיבה וויתר אפילו על המקום החמישי. הטענה כי משה ארבל נציג של יחד זה ניסיון לפגוע במרן ראש הישיבה. אין קשר בין ארבל ליחד זה קשקוש מבית מדרשו של אריה דרעי.

"היום אריה דרעי מוריד קולות לש"ס. הרב בעדני אמר בקול ברמה שרצו את חזרתו של אלי ישי אבל אריה דרעי לא רצה. הוא עושה מה שהוא רוצה.

"אני מסתכל מה טוב לעם ישראל ולא מה טוב לי באופן אישי. לדרעי יש אינטרס לשמור על היחסים עם דגל התורה. יש לו בעיה עם הכתב אישום שלו. אין לו הרבה מה לאיים על דגל התורה".

רדיו קול ברמה: "אני לא בעל הבית של קול ברמה. זה רדיו של הרשות השניה ובעלים הוא ידיד שלי. מאז ומתמיד הוא אמר כי כל אחד יכול לדבר. הם מסרבים להתראיין. צבי עמר אמר עשרות פעמים כי כולם מוזמנים להתראיין לא ישימו ווטו לא על ישי ולא על דרעי. דרעי רשאי להתראיין בקול ברמה.

"הוא יכול לעשות שלום עם קול ברמה. אבל הם לא יכתיבו את מי לראיין ומי לא. מתי שהוא רוצה הוא יכול להתראיין שם. הרדיו הזה הקים אותו מרן יש לו מיליון שעות תורה בחודש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר