מגיב להקלטות

גנץ: נתניהו עלול לפגוע בי, קרו דברים בעבר

בני גנץ התייחס לדיווחים על מצבו הנפשי ואמר: "הכדורים היחידים שאני מכיר זה 5.56 ו-7.62". הוא תקף את נתניהו, אותו האשים בפרסום סודות מסווגים, בשל מצוקתו (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Gili Yaari /Flash90)

יו"ר רשימת כחול לבן, בני גנץ התייחס בראיון ששודר הערב (מוצ"ש) לדיווח על מצבו הנפשי ואמר "אני לא עובר שום טיפולים נפשיים. תהיו רגועים, הכל בסדר".

לדבריו, "נחשפים ללחצים הרבה יותר גדולים מכל מיני סיפורים שמנסים לעשות. הדבר היחידי שישנו - יש יועצת ארגונית שמלווה אותי בשלוש השנים האחרונות בתחומים הארגוניים והעסקיים שלי".

הוא אף התלוצץ באומרו בראיון, לתכנית פגוש את העיתונות, "הכדורים היחידים שאני מכיר זה 5.56 ו-7.62".

בראיון לחדשות 12 התייחס גם לדיווח שפורסם באותו ערוץ על עימות בתקופת היותו רמטכ"ל עם ראש הממשלה, כאשר גנץ ניסה למנוע פעולה ביטחונית רגישה, והאשים את נתניהו בהדלפת חומרים סודיים.

"לא מפתיע שבמצוקה שראש הממשלה נמצא בה הוא לוקח חומרים סודיים, דיאלוגים פנימיים, ומשתמש בהם לצרכים פוליטיים", גנץ.

הרמטכ"ל לשעבר הוסיף: "תמיד הסתכלתי על הממונים שלי בעיניים, תמיד קיימתי איתם שיח שקוף ומכבד. עשיתי מה שסוכם בין אם שהמלצתי עליו ובין שהם החליטו".

גנץ התייחס גם להקלטות שפורסמו בחדשות 13 בהם נשמע אומר כי נתניהו רוצה להרוג אותו, ואמר כי לא הגזים, שכן "קרו דברים במדינת ישראל".

"מר נתניהו עלה על בימה בכיכר ציון, הלך אחרי ארון מתים. ראינו איך ההגזמה הזאת נגמרה. אני מציע לא לזלזל", הוסיף גנץ.

מהליכוד נמסר בתגובה לראיון: "גנץ לא עומד בלחץ, זה גדול עליו. גנץ אמר ש"זה החודש הקשה בחייו". אם הוא לא עומד בחודש של קמפיין, איך הוא יעמוד בלחץ של לנהל מדינה? הוא קרס משאלה בריאיון, איך יתמודד מול החלטות גורליות או מול הלחצים הכבירים של מנהיגי המעצמות?

"גנץ, בוגי ואשכנזי הם אלה שמספסרים בסודות מדינה ומדרדרים את השיח הציבורי לשפל חסר תקדים כשהם טופלים על ראש הממשלה נתניהו עלילת דם כשהם מאשימים אותו בבגידה בעניין הצוללות. רק אתמול התברר בפרסום בחדשות 13 שבוגי יעלון היה מעודכן כל הזמן בעניין רכש הצוללות.

בליכוד הוסיפו, "גנץ האשים את ראש הממשלה בהאשמות הזויות שהוא רוצה להרוג אותו, שהוא הפעיל נגדו את הרוסים ושראש הממשלה מצותת לו. וגנץ עדיין לא נתן תשובות לדו"ח מבקר המדינה החמור שקבע שהחברה של שלו קיבלה במירמה חוזה על סך 50 מיליון ש"ח מכספי הציבור, שמתוכם שולמו לו ולחברה שלו 4 מיליון ש"ח".

לסיום תקפו בליכוד את המראיינת ואמרו כי "אם רוצים דוגמא לתקשורת מגוייסת, הריאיון המלטף של רינה מצליח לבני גנץ הוא דוגמא מצוינת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר