בעקבות הראיון

נתניהו: גנץ לא יהיה שר ביטחון בממשלתי

בראיון שהעניק, אמר השר ארדן כי גנץ אינו המועמד המועדף, אך לא פסל את האפשרות • בתגובה לביבי אמר גנץ: "נתניהו לא יהיה שר האוצר בממשלתי. הוא יפסיד בבחירות" (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Aharon Krohn/Flash90)

השר לביטחון פנים גלעד ארדן, אמר הערב (מוצ"ש) בראיון כי בני גנץ לא פסול להיות להיות שר ביטחון, ועורר סערה פוליטית עם הכחשת ראש הממשלה נתניהו ותגובת גנץ.

בראיון לתכנית המגזין אמר ארדן כי "מי שיקבל את קווי היסוד של ממשלת הימין – לא פסול לשבת איתנו. לגנץ יש את הזכויות שלו בתחום הביטחוני, הוא לא כשיר להיות ראש ממשלה, אבל הוא לא פסול מלהיות שר הביטחון".

הוא הוסיף כי "כוונת ראש הממשלה היא קודם כל לפנות לגוש הימין ולהקים קואליציה שדומה לזו שיש לנו היום. אחרי שיהיה את זה – מי שיקבל את קווי היסוד של ממשלת הימין, כל מפלגה, כולל כחול לבן – לא פסולה לשבת איתנו בתנאים שלנו ובתפקידים שיהיו".

בהמשך הבהיר ארדן בטוויטר: "אמרתי בצורה הכי חדה וברורה,שאם תוטל עלינו הרכבת הממשלה, הליכוד יקים ממשלה קודם כל עם גוש הימין! רק אחרי שתקום קואליציית ימין,כל מי שיקבל את קווי היסוד של ממשלת הימין, אינו פסול מלהצטרף. ברור שבני גנץ אינו מועמד מועדף לשר בטחון!".

אך למרות ההבהרה, התחוללה סערה. תחילה בהכחשת ראש הממשלה בנימין נתניהו שמסר כי בני גנץ לא יהיה שר הביטחון אם ירכיב את הממשלה הבאה.

"בני גנץ שתומך בהסכם הגרעין המסוכן עם איראן, שתומך בעקירת 90 אלף מתיישבים, שהתנגד לבניית הגדר שהקמתי בגבול מצרים ובלמה כליל את ההסתננות לישראל, שתופר עלילות דם נגדי ושקורס תחת לחץ של קמפיין בחירות - לא יהיה שר ביטחון בממשלתי", אמר נתניהו.

בתגובה מסר גנץ: "נתניהו לא יהיה שר האוצר בממשלתי. הוא יפסיד בבחירות ויילך להתייצב בפני שלושת כתבי האישום שלו ובפני החקירה שהפרקליטות פותחת בפרשת הצוללות תמורת עמלות".

"בסוף השבוע הזה נתניהו הבין שהוא הפסיד את הבחירות. אזרחי ישראל מאסו בשנאת האחים שהוא זורע בעם. הליכוד יהיה שותף מלא בכל ממשלה. נתניהו ושנאת האחים שלו יורחקו מהחיים הציבוריים" - דברי גנץ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר