פרסום ראשון

מסתמן: היום הכרזה על רבנים חדשים לבני ברק

כבר במהלך מסע הלוויית רב העיר בני ברק, הגרמי"ל לנדא זצוק"ל, יכתירו שני רבנים חדשים לעיר, אחד מהמגזר החסידי והשני מהמגזר הליטאי • כל הפרטים בפרסום ראשון (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: Yaakov Naumi/Flash90)

פרסום ראשון: כבר במסע הלוויה שתיערך הצהריים (ראשון) בבני ברק צפויים גדולי ישראל להכריז שני רבנים חדשים לעיר בני ברק, אחד מהמגזר הליטאי והשני מהמגזר החסידי.

ל'כיכר השבת' נודע כי לאחר פטירת רב העיר האשכנזי הגאון רבי משה יהודה לייב לנדא זצ"ל, ופטירתו של הגאון רבי שלמה קורח זצ"ל רב העיר התימני של העיר צפויים להתמנות שני רבנים חדשים לעיר כבר במסע הלוויה.

יודגש כי לא מדובר במינויים רשמיים, וכי רק לאחר מערכת הבחירות לכנסת, יתקיימו בחירות רשמיות למינוי רבני העיר, אשכנזי וספרדי.

השם המסתמן לתפקיד הרב האשכנזי הליטאי, הוא הגאון רבי שבח צבי רוזנבלט, דמות הלכתית מוכרת בבני ברק, מתלמידיו המובהקים של הגאון רבי ניסים קרליץ.

לתפקיד הרב החסידי מייעדים את בנו של הגרמי"ל זצוק"ל, הגאון החסיד רבי יצחק אייזיק לנדא.

בשעות האחרונות, נפגש ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין עם גדולי ישראל מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי וראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין, לצד פגישה ממושכת עם האב"ד הגאון רבי יהודה סילמן.

יצוין כי הגה"ח רבי אייזיק לנדא מונה עוד בחיי אביו לראש מערך הכשרות, בראשו עמד אביו שנים ארוכות, והוא ימשיך לכהן בתפקיד, הכולל אחריות על תחום המקוואות ומחלקת רישום נישואין.

חתנו של הרב לנדא, הרב יוסף יצחק בלינוב, רב מרכז העיר בני ברק ורב חסידי חב"ד בעיר, ימשיך בתפקידו כאחראי על העירוב וכן יעמוד בראש הכולל 'פעמי יעקב' ובראש 'לשכת ההלכה למעשה'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר