הצלחה ל'ועידת רפואה והלכה' של כללית אשדוד

רבנים דיינים פוסקי הלכה ומורי הוראה השתתפו ב'ועידת רפואה והלכה' של כללית באשדוד

כמאה רבנים, דיינים, מורי הוראה, יועצי רפואה, ואישי ציבור השתתפו ב'ועידת רפואה והלכה' שהתקיימה ע"י שירותי בריאות כללית באשדוד במסגרת הידוק הקשרים בין עולם הרפואה להלכה (חדשות רפואה)

כיכר בשיתוף כללית | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

הועידה נפתחה ע"י הגאון רבי שמואל דוד הכהן גרוס שליט"א אשר העלה על נס את פעילותו של מר עופר חברוני מנהל מחוז מרכז 'בכללית' וגישתו להכיר את אורח חייו של המטופל החרדי ולהתאים את הטיפול המקצועי לאורח חיו.

הגרש"ד גרוס שליט"א, הצביע על הצורך שביצירת קשר מובנה בין הרבנים לרופאים, קשר שמאפשר למטופלים שומרי תורה ומצוות לקבל את המענה המקצועי ביותר.

ד"ר יעקב רבינזון רופא מומחה במרפאת כללית אשדוד רובע ז' הציג מצגת מרתקת על ההתפתחויות והחידושים שמציע עולם הרפואה והתייחסותם של גדולי הפוסקים, ד"ר רבינזון הקיף בהרצאתו את התחומים הרבים בהם הרבנים ומורי הוראה נתקלים בשאלות הלכתיות מידי יום, ועמד על מהות יחסי הגומלין הראויים בין הרופאים והרבנים.

הגאון רבי חיים פסח הורביץ שליט"א הביע הוקרתו לכללית ולד"ר רבינזון, ושיבחו על כך שמלבד מקצועיותו ומומחיותו הרפואית הוא איש יודע ספר ובקיא בהלכה ובעל רגישות עצומה לקהל היעד בו הוא מטפל, מתוך שליחות עמוקה והכרה בגודל התפקיד החשוב.

בסיום הועידה התקיים פאנל של שאלות ותשובות כאשר בפני הרבנים ומורי ההוראה נקרתה הזדמנות ייחודית לקבל מענה רפואי מקצועי במגוון סוגיות רפואיות המגיעות לפתחם.

מנהלת מגזר חרדי של כללית באשדוד, הגב' שרית וינגוט מציינת כי ועידת הרבנים לרפואה עפ"י ההלכה נערכה לאור החשיבות הרבה שרואה "כללית" בשיתוף הרבנים במגוון הנושאים האקטואליים בענייני רפואה לצורך התאמת השירותים הרפואיים לצרכיו הייחודיים של הצבור החרדי. "הוועידה הביאה לידי ביטוי יותר מכל את היוזמה ושיתוף הפעולה חוצה הגבולות בין הנהלת 'כללית' והרופאים הבכירים לרבנים, ותרמה משמעותית לדיון על יישום הרפואה וההלכה בחיי היום יום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר