זו התנוחה הטובה ביותר לשינה

רופאים רבים אומרים כי שינה על הגב מומלצת. היא מאפשרת לראש, לצוואר ולעמוד השדרה לנוח במצב ניטרלי. אך יש אנשים שלהם דווקא עדיף לנום על הצד. מי אלו? (בריאות)

(צילום: שאטרסטוק)

בלילות מסוימים, השינה באה בקלות (ואיך לא? 8.5 שעות עבודה מחוץ לבית, סיוע לילדים בהכנת שיעורי הבית, הכנת ארוחת ערב מזינה עבורם, רחיצה, סיפור לפני השינה, השכבה, סידור הבית לאחר המהפכה שהם השאירו, שטיפת כלים ורק לאחר כל זאת התפניתם לעלות על יצועכם, עייפים, תשושים וחסרי אנרגיות)

אבל בלילות אחרים ותמוהים, אתם מסתובבים מצד לצד ללא הרף, קמים כדי לכבות את להדליק את המזגן, מתכרבלים בתנוחה עוברית, מכסים היטב את הרגליים - רק כדי לקבל נמנום קטנטן שמגיע לקיצו כשהפעוט במיטה לידכם מייבב שהוא מעוניין ללגום בקבוק של דייסה בדיוק עכשיו, בארבע לפנות בוקר.

על פי "הקרן הלאומית לשינה" בארה"ב: שינה על הגב מומלצת מאד. היא מאפשרת לראש, לצוואר ולעמוד השדרה לנוח במצב ניטרלי. משמעות הדבר היא כי אין לחץ נוסף על אזורים אלה, כך שיש פחות סיכוי לחוות כאב. שינה מול התקרה גם אידיאלית לבלום צרבת.

רק כדי להיות בטוחים, כדאי להשתמש בכרית איכותית שתומכת בראש כיאות. כדאי שהבטן תהיה בדיוק מתחת לוושט כדי למנוע ממזון או חומצה לעלות במערכת העיכול שלכם.

בנוסף, כשאתם שוכבים על הגב, אתם מפיצים את המשקל שלכם על פני כל המיטה. מעבר לכך, הפנים שלכם פונות כלפי מעלה, כך שאין לחץ חיצוני על הצוואר שלכם (היוצאים מן הכלל היחידים הם אנשים שנוחרים, כאלו שחווים דום נשימה או נשים מצפות - במקרה שלהם עדיף לישון על הצד.)

השינה על הגב היא המיקום הפחות פופולארי (רק 8% מהאנשים עושים את זה), אבל בקרן מסכימים כי זוהי האפשרות הבריאה ביותר לרוב האנשים.

אז שכבו על הגב, פתחו את היציבה והשתרעו לרווחה. זוהי הדרך הטובה ביותר להתעורר עם תחושה רעננה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית