משתה הקולות של 'הליכוד'

נתניהו רוצה קולות חרדים ומשגר את יו"ר הכנסת לבני ברק

ראש הממשלה בנימין נתניהו נערך למשתה הקולות הגדול, ימים לפני ההליכה לקלפיות, והוא אינו פוסח על הציבור החרדי: יו"ר הכנסת ומספר ח"כים יגיעו לכנס בחירות בעיר התורה בני ברק (ארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
נתניהו ומצביע חרדי, בחודש שעבר (צילום: הליכוד)

הישורת אחרונה לבחירות, והליכוד שולף את התותחים הכבדים במטרה לקרב את המצביעים החרדים. 'כיכר השבת' חושף כי ביום חמישי הקרוב, פחות משבוע לפני הבחירות, יערך כנס מרכזי ומסכם בבני ברק בהשתתפות יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין.

כזכור, בתחילת השבוע דווח ב"כיכר השבת" כי בניסיון לקרב את החרדים לליכוד, ניסו בליכוד לערוך כנס באולמי תמיר בירושלים, אך זה לא יצא אל הפועל בסופו של תהליך בהתערבותם של ח"כים חרדים. כעת, צפוי הליכוד לערוך כנס בעיר התורה והחסידות – בני ברק, דבר אשר מעורר את זעמם של המפלגות החרדיות.

יצוין כי זהו לא המפגש הראשון שהליכוד עורך במגזר החרדי, ל'כיכר השבת' נודע כי המטה החרדי בליכוד ערך חוגי בית בריכוזים החרדים, ואף מנהל מטה טלפונים אינטנסיבי שפונה לציבור החרדי העובד.

העבודה בתוך המגזר החרדי נערכת מתחת לרדאר, במטרה שלא לעורר את כעסם של המפלגות החרדיות, שראשיהן חוששים מזליגת קולות חרדים לליכוד, וכנראה אף בצדק, זאת לאור הסקרים הרבים שפורסמו בשבועות האחרונים והראו על מגמה גוברת של חרדים המתכוונים להצביע לליכוד עבור נתניהו.

על פי סקרי העומק שערכו בחלק מהמפלגות, נראה כי עיקר המאבק בתוך הציבור החרדי הוא על קולותיהם של הצעירים החרדים, הציבור החרדי - העובד, והציבור האנגלו-סקסי שרבים מאוד מהם חשים שהמפלגות החרדיות אינן מייצגות אותן.

בליכוד מעריכים כי קרוב לשלושים אלף חרדים - כמנדט - הצביעו לליכוד, ועוד טרם נקבע מועד הבחירות הנוכחי, קבע ראש הממשלה בנימין נתניהו למטה החרדי בליכוד יעד הגעה של שני מנדטים מהציבור החרדי.

יצוין כי בכנס בבני ברק צפויים להשתתף מלבד יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, גם ח"כ יואב קיש, יו"ר הליכוד בבני ברק יעקב וידר ומועמד הליכוד לכנסת שלמה קרעי.

הבחירות המקומיות שנערכו לפני מספר חודשים רק חיזקו את ההחלטה לקרב את המצביעים החרדים, זאת לאחר שהליכוד הצליח, לאחר כ-30 שנה, להיכנס למועצת העיר בני ברק, בקולותיהם של יותר מ-4000 תושבים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר