על רקע השביתה

הנייה מאיים: "הטיל לשרון - הוכחה לאויב"

מנהיג החמאס הציג רשימת דרישות להקלות בתנאי האסירים בישראל, על רקע האיום שלהם לפתוח בשביתת רעב. "הסוגיה נמצאת בעדיפות עליונה בשיחות על ההסדרה", אמר (ביטחון)

(צילום: Abed Rahim Khatib/ Flash90)

מנהיג הלשכה המדינית של חמאס, איסמעיל הנייה אמר היום (שלישי) כי במסגרת המשא ומתן לרגיעה מול ישראל, העבירה המשלחת המצרית רשימת דרישות הנוגעות לתנאי האסירים בישראל.

בין היתר דרשו במסך לבטל את המיסוך הסלולרי, צעד בו נקטו בישראל כדי להילחם בהברחות הטלפונים לכלא, המשמשים את המחבלים הכלואים להכווין פיגועי טרור.

הנייה אמר כי "סוגיית האסירים נמצאת בעדיפות עליונה במהלך השיחות עם המצרים על ההסדרה עם ישראל". דבריו באים על רקע איום המחבלים הכלואים לפתוח בשביתת רעב.

קצין בכיר בשב"ס אמר לוואלה! NEWS, "הממשלה ומערכת הביטחון דרשה לבודד את האסירים הביטחוניים בבתי הכלא ולמנוע מהם גישת טלפונים. אם יוחלט להסיר את השבשים - מה הטעם שאנחנו נמשיך להשקיע בחיפושים אחרי החדרת טלפונים לאסירים?".

הקצין הבכיר הוסיף כי אין הגיון במהלך מאחר והוא מבטל את ההשקעה וההתרעה שנוצרו. "איפה פה ההיגיון אז פשוט בואו ונאפשר להם להשתמש בטלפונים ניידים כמה שהם רוצים. שב"ס השקיע הרבה מאוד אמצעים וכסף יקר כדי להתקין את השבשים.

"אנחנו פועלים כל הזמן כדי למנוע הברחות טלפונים וכדי לאתר טלפונים מוברחים לכלא. אז איך זה הגיוני להסיר את השבשים. על ידי הסרתם אנחנו בעצם אומרים להם - תמשיכו להכווין טרור מבתי הכלא, אנחנו לא רואים לא שומעים".

מנהיג החמאס התייחס היום בנוסף גם לירי הטיל לעבר השרון בשבוע שעבר ואמר כי הטיל לשרון נורה בטעות בשל כשל טכני. למרות זאת, הוסיף "אבל זו רק דוגמה קטנה למה שאנחנו יכולים לעשות אם האויב יחליט לבצע מעשה טיפשי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר