בלעדי

ה'מופתים' בעקבות ברכתו של זקן האדמו"רים - מכלי ראשון

ר' יעקב רחימי מניו יורק מספר בשיחה עם 'כיכר השבת', על הסיפורים המפתיעים מתוך חדר הרבי - שהוא עצמו היה עד להם • כך קויימו ברכותיו של האדמו"ר על הגירה ועל פרי בטן (חרדים, אנ"ש)

האדמו"ר זצ"ל (צילום: באדיבות המצלם)

ר' יעקב רחימי, יהודי חרדי ממשפחה ספרדית המתגורר בניו יורק, מספר בשיחה עם 'כיכר השבת' שני סיפורי מופת שאירעו לו ולמשפחתו בעקבות ברכותיו של זקן האדמו"רים, האדמו"ר מסקולען זצ"ל.

"נולדנו בארץ וגדלנו בניו יורק, אח שלי לא טיפל כמו שצריך בענייני חוקי ההגירה של ארה"ב למהגרים שרוצים לצאת ולחזור אחרי שהיגרו כבר, מאחר והתארס עם בחורה מניו ג'רזי ומאוד רצה ללכת לישראל, הוא נסע לארץ והוא נתקע בארץ מבלי אפשרות לחזור חזרה.

"הכלה שלו חיכתה לו עד בוש והוא לא יכול היה לחזור, מה לא עשינו? הלכנו למיטב עורכי הדין ואף פנינו לעזרה לסנאטור של מדינת ניו ג'רזי. שום דבר לא הועיל, והוא נשאר תקוע בארץ למגינת לב המשפחה שלנו, ומשפחת הכלה".

ר' יעקב מספר: "גרתי אז בלייקווד, וחבר המליץ לי לנסוע לרבי מסקולען בבורו פארק. באותו זמן לא היה לי רכב, והחלטתי לנסוע באוטובוס בשעת ליל מאוחרת, 'מה יש לי להפסיד', חשבתי.

"הגעתי לרבי מסקולען, וחיכיתי שלוש שעות עד שהתור שלי יגיע. הגבאי הסביר לרבי שמדובר פה במצב קשה, כי הוא חתן וכולם לחוצים. הרבי לקח את הפתק, והסתכל בשם של אחי.

"באותו הרגע קרה הבלתי ייאמן, נכנס למשרד של הרבי העסקן החרדי הכי חזק באמריקה שמתעסק בענייני הגירה, הוא יודע לקדם בצורה חוקית את כל מה שקשור לחקירה. אותו בן אדם לא היה אצל הרבי לפחות 4 שנים, ו'במקרה' הוא נחת שם באותו יום ובאותו רגע שהרבי הסתכל על השם של אחי.

"כשהגבאי אמר את זה לרבי שהאיש הגיע, הפנים של הרבי נהיו מוארות, והוא אמר לי ולעסקן: 'מובטח לכם שיהיה ישועה בקרוב'. וביקש מאותו עסקן לטפל בעניין ההגירה של אחי.

"העסקן דיבר עם כמה סנאטורים בכירים, ואיכשהו בדרך לא דרך הצליחו לאשר לו את הכניסה בחזרה לארצות הברית. עורכי הדין שליוו את התיק היו בהלם, הם לקחו את התמונות של אישור ההגירה של אחי ופשוט מיסגרו את זה במסגרת במשרד שלהם, מגודל ההלם שהם היו על הנס שקרה".

סיפור נוסף מספר לנו ר' יעקב: "היו שני זוגות שהרבה שנים לא היו להם ילדים, והם ציפו נואשות לפרי בטן, הם הלכו לרבנים, לכל הרופאים והעסקנים ובכל זאת שום דבר לא זז. התחננתי בפניהם: 'לכו לרבי מסקולען, כל הברכות שלו מתקיימות'.

"לאחר זמן שני הזוגות הלכו ביחד לרבי, כדי להיוושע בפרי בטן. הרבי שמע את בקשתם, ואמר להם שהוא מוכן לברך אותם - בתנאי שיקבלו על עצמם לשים סינון על הטלפון הנייד והמחשבים שלהם. הם כמובן הסכימו לבקשת הרבי, שבירך אותם בישועה בקרוב.

"בתוך פחות משנה הגיעה הישועה, ולשני הזוגות נולדה בת בשבת קודש, באותו תאריך, באותה השעה, וחדר ליד חדר באותו בית חולים!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר