פרסום ראשון

קרב בין 'דגל התורה' וש"ס גם על קולות חסידי ברסלב

הקרב בין 'יהדות התורה' לש"ס על כל קול, שמגיע לשיאו בעצרות בחירות בערי הפריפריה ובקרב על בעלי התשובה, נמשך גם בקרב על חסידי ברסלב. פרסום ראשון (אקטואליה)

אבי רבינא | כיכר השבת |
הרב אלכורת (באדיבות המצלם)

פרסום ראשון: הקרב בין 'יהדות התורה' לש"ס על כל קול, שמגיע לשיאו בעצרות בחירות בערי הפריפריה ובקרב על בעלי התשובה, נמשך גם בקרב על חסידי ברסלב.

בבחירות המקומיות הצביע הציבור המשתייך לישיבת "חיי עולם" של חסידות ברסלב בבני ברק לתנועת ש"ס, אך כעת, ב'דגל התורה' מכוונים גם אליהם בציפייה כי הציבור של הישיבה, יצביע עבור 'יהדות התורה'.

ל'כיכר השבת' נודע כי במכתב מיוחד עבור הישיבה שכתב מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי, הוא מורה להם להצביע ליהדות התורה'.

במכתב, שנכתב בכתב ידו של שר התורה, נכתב כי מי שיצביע כהוראתו של שר התורה, המוגדרת כ"חובה על כולם", יזכה לנחת מהילדים.

בעקבות הנכתב, כתב ראש הישיבה הרב עוזיהו אלכורת לכל תלמידיו כי "בשעה קשה זו לעם ישראל כאשר רבו אויבנו מבית ומחוץ ברוחני וגשמי וזו העת והשעה לשמוע לדעת רועי ישראל זקני העדה ולתת מקום לדעתם בהנהגת עם ישראל". לכן, מורה הרב אלכורת לתלמידיו ושומעי לקחו להצביע הפעם ליהדות התורה.

כאמור בבחירות המקומיות בבני ברק הורה הרב אלכורת להצביע לש"ס וזאת לאחר ביקור שערך בישיבה יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, אך כעת, הרב יצא בהוראה שונה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר