יצא בזול

"יידה אבנים": עבודות שירות לנועם פדרמן

לאחר שהורשע בידוי אבנים על ערבים תושבי חברון שזרקו עליו אבנים, החליט בית המשפט לחייב אותו ב-40 שעות עבודות שירות • פדרמן בתגובה: "אערער על פסק הדין" (ארץ)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
נועם פדרמן (צילום:Olivier Fitoussi /FLASH90)

בית משפט השלום בירושלים גזר היום (רביעי) על פעיל הימין נועם פדרמן, 40 שעות של עבודות לציבור, לאחר שהורשע בגרימת נזק לכלי רכב בחברון.

המדינה דרשה לגזור על פדרמן לפחות 10 חודשי מאסר, ואילו פדרמן טען שאין להשית עליו כל עונש. בסופו של דיון, כאמור, גזר בימ"ש השלום 40 שעות שירות לציבור על פדרמן.

בתגובה מסר נעם פדרמן כי "עצם העובדה שניתן היום גזר דין, שהייתה הכרעת דין ובכלל שהיה כתב אישום הינה חמורה ביותר".

"מערכת המשפט השמאלנית שרודפת יהודים שמונעים ממחבלים לסכן חיי יהודים לא תרתיע אותי. גם בעתיד אם אעמוד בפני מצב דומה - התוצאה תהיה אותה תוצאה". אומר פדרמן.

התקרית בחברון (צילום פלסטיני: מתוך פייסבוק)

לפי כתב האישום, פדרמן נסע ברכבו בחברון עם שניים מילדיו. במהלך הנסיעה הותקף רכבו באבנים, פדרמן רדף אחרי המיידים, נכנס לסמטה אליה נמלטו וזרק עליהם אבנים בחזרה.

המדינה טענה כי פדרמן ובנו לא היו צריכים לעצור כשזרקו עליהם אבנים או לרדוף אחרי מיידה האבנים, אלא להמתין לכוחות הביטחון, ולא לקחת את החוק לידיים.

פדרמן אמר בזמנו ל'כיכר השבת': "חמור מאוד שהתביעה במדינת ישראל הפכה את המותקף לנאשם. כולם יודעים שנזרקו עלי ועל משפחתי אבנים וכל פעולותיי היו לשם הגנה עצמית. אני מתכוון להפוך את המשפט הזה למשפט פוליטי אשר בו תועמד לבחינה מדיניות ההבלגה של צה"ל ביהודה ושומרון. מדיניות ההבלגה הובילה ומובילה לרצח יהודים ואסור לשתוק על כך, גם במחיר של כתב אישום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר