'ישי ורבינא בכיכר'

סגן השר פרוש, פייגלין, מלכיאלי - ופאנל הפרשנים המורחב

מאיר פרוש על היחסים עם 'דגל' ודרעי; משה פייגלין על החרדים שמצביעים 'זהות' ומספר 2 שלו חיים אמסלם; מיכאל מלכיאלי במתקפה על 'יהדות התורה' ופאנל פרשנים מורחב לקראת הבחירות (בארץ)

ישי ורבינא בכיכר | כיכר השבת |
(מנהל אולפן: אריאל ליבא)

אתם צופים בתכנית האקטואליה המרכזית מבית 'כיכר השבת' - "ישי ורבינא בכיכר" - אותה מגישים מדי שבוע ביום חמישי, ישי כהן ואבי רבינא.

אורחים באולפן

ח"כ מאיר פרוש, סגן שר החינוך ויו"ר 'שלומי אמונים', מדבר על היחסים עם אריה דרעי ו'דגל התורה', החיבור עם אלי ישי, הטענות ש'יהדות התורה' גולשת לפריפריה והסכנה מיאיר לפיד ובני גנץ.

יו"ר 'זהות' משה פייגלין מדבר על החרדים המצביעים עבורו, הדרישה לבטל את גיוס חובה, מספר 2 שלו חיים אמסלם, המועמד שמתנגד לברית מילה והחשש של סגן השר יעקב ליצמן.

ח"כ מיכאל מלכיאלי במתקפה חריפה נגד 'יהדות התורה', שלדבריו במקום לעסוק במצביעים האשכנזיים שלא יצביעו ל'יהדות התורה' היא מנסה למשוך קולות מש"ס ומדבר על סרטון הבחירות שהציג תועבה בכותל המערבי.

כתבת מגזין

בסיומה של קדנציה ובפתחה של קדנציה חדשה, יוחנן בלייך יצא לאסוף את הרגעים הגדולים של חברי הכנסת החרדים בכנסת ה-20.העימותים עם 'יש עתיד', הפרגונים, וגם המבוכות. עשרים הרגעים החרדיים הגדולים של הכנסת העשרים, הנה:

פאנל הפרשנים

העיתונאים שמעון ברייטקופף, אריה ארליך ומני גירא שוורץ מסכמים את מערכת הבחירות, המחלוקת בין 'דגל' לש"ס, סרטון הבחירות בכותל ומהמרים את תוצאות הבחירות.

סיכום שבוע

בסיום התוכנית, מגישים ישי כהן ואבי רבינא את חמש הכתבות הנצפות ביותר השבוע ב"כיכר השבת".

'ישי ורבינא בכיכר', מדי יום חמישי בשעה 19:00 ב"כיכר השבת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר