"איבה גלויה"

צפו: פעיל 'כחול לבן' תולש מודעות של 'יהדות התורה'

פעיל במפלגת 'כחול לבן' תלש שלטי בחירות של 'יהדות התורה' ברחובות. בעקבות התגובות ברשת, קרא ראש סיירת הצעירים של 'יש עתיד' לעשות זאת "בחתימה נמוכה" (פוליטי)

(צילום: רפי פרלשטיין)

סערה פרצה היום (חמישי) ברשת בעקבות תיעוד של פעיל מפלגת 'כחול לבן' שתלש שלטי בחירות של 'יהדות התורה' בעיר רחובות, סמוך לקריית קרעטשניף.

בסרטון נשמע המצלם שואל את הפעיל אם הוא מוריד כי זה לא חוקי לתלות את שלטי הבחירות בצורה כזאת, למרות שעל פי מצלם הסרטון, הפעיל עצמו תלה שלטי בחירות מטעם מפלגתו בהמשך הרחוב.

פרסום התיעוד ברשת החברתית "טוויטר" עוררה סערה ורבים הגיבו בציניות נגד המפלגה המדברת כל הזמן על "אחדות", ותייגו את ראשי המפלגה, בני גנץ ויאיר לפיד, להגיב ולגנות.

הראשון להגיב היה תומר וינר, ראש סיירת הצעירים של מפלגת יש עתיד, שקרא בקבוצה פנימית של פעילים להשתדל להבא, כאשר הם עושים מעשים כאלה, שלא יצלמו אותם.

"חברים - אנא השתדלו שלא יצלמו אתכם עושים דברים כאלה להבא. להשתדל לעשות זאת בחתימה נמוכה", כתב וינר. "עד מחר כולנו נשכח מזה. בואו נתקדם הלאה...".

בהמשך, ראש מטה כחול לבן ברחובות, אבי קינד, שוחח עם הפעיל שעשה את המעשה על דעת עצמו, נזף בו קשות, והבהיר לו כי מעשהו פוגע במפלגת כחול לבן וגרם לה נזק. קינד מבקש להבהיר כי הוא מגנה את המעשה והמעשה אינו על דעת המפלגה.

ח"כ ישראל אייכלר מסר בתגובה לתיעוד: "האיבה הגלויה על פני פעילי לפיד, רק מחדדת מול מי המאבק. המפלגה של לפיד אש השנאה, תנסה לקצץ ולפגוע באופיה היהודי של המדינה, גם בדרכים ברוטאליות ומופרעות".

"כל מה שתנסו להעלות על דעתכם, זהו כאין וכאפס מול מה שמסוגלים לעשות לפיד וחבריו. אם לא נקבל מספיק מנדטים, ממשלת אחדות זו סכנה קיומית ממש", דברי אייכלר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר