פתח תקווה

רמי גרינברג פינה שתי כנסיות של מסתננים

כחלק ממאבקו של ראש עיריית פתח תקווה, רמי גרינברג, נגד תופעת המסתננים בעיר, הורה גרינברג לפרק שתי כנסיות שנפתחו לאחרונה בתחומי העיר. צפו בתיעוד מהפינוי (בארץ)

(צילום: דוברות עיריית פתח תקווה)

כחלק ממאבקו של ראש עיריית פתח תקווה, רמי גרינברג, נגד תופעת המסתננים בעיר, הורה גרינברג לפרק שתי כנסיות שנפתחו לאחרונה בתחומי העיר. בשעות האחרונות (חמישי) פשטו פועלים מטעם העירייה, פינו את הכנסיות ונעלו את המקום.

גורמים בלשכת ראש העיר אמרו כי מאז כניסתו לתפקיד, פתח ראש עיריית פתח תקווה במאבק נחוש נגד כניסתם של המסתננים לעיר, המאבק אף עלה לו לא פעם במתקפות חריפות מצד התקשורת החילונית, שהעדיפה לייצג בסוגיה את ארגוני השמאל שעומדים לימינם של המסתננים.

"הסיבות שהובילו את ראש העיר למאבק בלתי מתפשר במסתננים זו הדאגה לצביון היהודי בעיר שמופר על ידי המסתננים שחלקם הגדול נוצריים ומוסלמים, והעובדה כי הם מייצרים התבוללות קשה בקרב בני הנוער החילוני בעיר", מסבירים בלשכתו. בנוסף, אומרים שם, כי המסתננים גורמים לתושבי העיר להתרחק ממרכזי ההתיישבות שלהם, ובכך פוגעים בעסקים ובתושבים.

"ראש העיר לא מתכוון לעבור על כך בשום אופן לסדר היום, וימשיך להדוף את התופעה הפסולה עד להרחקתם המוחלטת מהעיר פתח תקווה", מבהירים בלשכתו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר