"שלטון בסכנה"

דאגה חרדית: נתניהו יצא למשתה המנדטים

כברקע שהסקרים מראים יתרון מוחלט לבני גנץ, למרות גוש הימין, ראש הממשלה בנימין נתניהו יצא ביום שישי ל'משתה המנדטים' ממפלגות הימין; בסיעות החרדיות חוששים (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: דוברות הליכוד)

ביום שישי פורסמו הסקרים האחרונים לבחירות 2019 הסקרים הראו יתרון ברור ל'כחול לבן' בראשות בני גנץ ויאיר לפיד, אך יציבות של גוש הימין, זה הספיק לראש הממשלה בנימין נתניהו בכדי לצאת ל'משתה המנדטים', ארבעה ימים לפני הבחירות.

ביום שישי בצהריים, שעות לפני כניסת השבת, יצא נתניהו לשוחח עם פעילים שהגיעו לחזקו מחוץ למעון ראש הממשלה ברחוב בלפור בירושלים. נתניה הזהיר מפני איבוד שלטון הימין.

לדבריו: "שלטון הימין בסכנה. כרגע הם מובילים עלינו, לפיד וגנץ, ב-4-5 מנדטים. אם אנשי הימין לא מתעשתים והולכים כאיש אחד לקלפי ומצביעים ליכוד – תקום כאן ממשלת שמאל של לפיד וגנץ".

בבחירות 2015, קמפיין ההפחדה של נתניהו הצליח לחזק את הליכוד במנדטים. על פי הערכות, כך גם יתרחש בימים הקרובים, כאשר את המנדטים הוא ישאב ממפלגות הימין.

בסיעות החרדיות חוששים כי קמפיין ההפחדה של נתניהו יול לפגוע במספר המנדטים של ש"ס, שבסקרי סוף השבוע קיבלה חמשה מנדטים בלבד. יו"ר ש"ס אריה דרעי שיגר הודעה קולית לפעיליו בה הביע חשש מהיחלשות: "אני לא ישן בלילות".

מנגד, יש מי שמעריך כי לנתיהו אין מאיפה לנגוס בש"ס: "אין לנו לאן לרדת משבעה מנדטים, בבחירות 2015 הוא שתה לנו 2 מנדטים, במקרה הכי גרוע נישאר על שבעה", אמר ח"כ בש"ס.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר