"האדישות היא האסון הגדול שלנו"

דרעי: "אנחנו רואים את הסקרים האחרונים, המצב לא טוב"

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי הזהיר הערב מפני האדישות בציבור החרדי ואמר כי "האדישות היא הסכנה הגדולה". לדבריו: " לצערנו אנחנו רואים את הסקרים האחרונים, המצב לא טוב, הציבור אדיש" (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי (צילום: דוד כהן / Flash90)

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי הזהיר הערב (מוצ"ש) כי האדישות ברחוב החרדי יכולה להוביל לסכנה קיומית לתנועת ש"ס. דרעי הזכיר את הסקרים האחרונים שפורסמו בסוף השבוע, שם ש"ס נחלשת לחמשה מנדטים.

במהלך נאום בבית הכנסת 'היזדים' אמר דרעי: "אני רוצה לומר לכם: חלילה וחס, כל המפעל הקדוש הזה, כל הבית שמרן הקים, כל מה שאנחנו חייבים לו בסכנה.

"רק מי שהיה לפני זה - יודע באיזו גלות היינו, באיזה שפל, היינו אבק דרכים, לא היו לנו ישיבות, לא היה לנו הנהגה רוחנית ולא ציבורית. שם דבר כמעט לא היה. האדישות היא האסון הגדול שלנו".

"כולם בטוחים שהכל טוב מאוד", הוסיף דרעי: "'יש לנו אח בבית המלך'. זה לא המצב, לצערנו אנחנו רואים את הסקרים האחרונים, המצב לא טוב, הציבור אדיש, חושב ש'הזמן לתמוך בנתניהו'.

דרעי הוסיף והזהיר: "הכל בסכנה, אני אומר את זה בצורה כואבת. הייתי שמח להגיד שאנחנו חזקים, אבל זו האמת. אם לא אעשה את זה - אתן את הדין.

"הלוואי הייתי יכול להשתחרר מכל זה, מספיק, גם אני רוצה ללמוד. אבל איך אפשר לברוח מהאחרות הגדולה הזו? שהכל יילך לאיבוד? ".

"שלא נחיה באשליות", סיים דרעי: "היינו שם כבר, מישהו ידאג לנו? מי ייקח את האחריות אם לא אנחנו?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר