דבר המפסידים

יאיר לפיד מאיים, בני גנץ מתעקש: המערכה לא תמה

בכירי כחול לבן מגיבים. יאיר לפיד מפנים: "לא ניצחנו", ומאיים: "אנחנו הולכים למרר לכם את חייכם" • בני גנץ מכחיש את השמועות על פרישה: "זה בסך הכל היום הראשון שלי" (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: שריה דיאמנט)

החגיגות אתמול התחלפו עם תחילת תהליך הפנמת תוצאות האמת: בכירי 'כחול לבן' נשאו הערב (רביעי) דברים ואיימו על כי ימררו את חיי הקואליציה הבאה.

תחילה נאם יאיר לפיד שאמר: "לא ניצחנו את הסיבוב הזה. אני מכבד את הבוחרים. אני מכבד את ההכרעה שלהם. אבל אני מסתכל סביבי ורואה את הכלי האולטימטיבי לניצחון בסיבוב הבא", שמר על אופטימיות.

"חלק מלהיות מפלגה עם ד.נ.א של שלטון, זה שלא מוותרים לעולם. אנחנו לא הולכים לאופוזיציה, אנחנו הולכים לכנסת כדי להתחיל משם את הסיבוב הבא".

לפיד איים: "אני מודיע מראש לליכוד, לנתניהו, לקואליציה: אנחנו הולכים למרר לכם את חייכם. נגמרו הימים שבהם האופוזיציה רק ניסתה לזחול לממשלה".

צילום: שריה דיאמנט

"אנחנו נדרוש ועדת חקירה ממלכתית לפרשת הצוללות. אנחנו לא נרפה מכתבי האישום של נתניהו. אנחנו נהפוך את הכנסת לזירת קרב. ואנחנו נעשה עוד דבר אחד: אנחנו נראה לאזרחי ישראל איך נראית אלטרנטיבה אמיתית".

"נראה להם איך החיים שלהם יכולים להראות עם שלטון שאכפת לו. עם ממשלה שלא מחלקת את הכסף שלהם לפוליטיקאים. עם הנהגה שלא מפחדת להגן על ערכים של שלטון החוק, וחופש דת והגנה על החלשים".

לסיום הצהיר לפיד, "לא באנו הנה כדי לסכם קמפיין 2019. באנו הנה כדי לפתוח את קמפיין הבחירות של 2020".

בני גנץ ניחם תחילה את פעילי מפלגתו וציין: "הגענו לתוצאה יוצאת דופן". עם זאת, נראה כי עדיין סירב להפנים. "המערכה לא תמה, הדיאלוגים מתקיימים, הנשיא מקיים את התייעצויותיו ואנחנו מסתכלים על הסיבה שבאנו. כולנו דמוקרטים, מכבדים את החלטת העם ונכבד את החלטתו של הנשיא", אמר.

צילום: שריה דיאמנט

"אני באתי לא בשביל שררה. באתי בשביל מטרה. באתי בשביל החברה הישראלית ממקום של אהבה גדולה לחברה ולמדינה".

גנץ הוסיף, "אמרתי הבוקר, למרות שמועות מוזרות ששמעתי. זה בסך הכל היום הראשון שלי בעשר השנים הבאות שאני משרת את החברה הישראלית בכל דרך שאוכל, בכל העוצמה. יש לי את הכבוד להיות חלק מכם חבריי לסיעה. יש לי ולנו אנשים נהדרים לצעוד איתם את הדרך החשובה שלפנינו. שיהיה לנו בהצלחה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר