פרסום ראשון

המקובל לאם הילדה שנהרגה: תבקשי משיח

הגר"ד קוק שיגר מכתב לאם הילדה שנהרגה היום בתאונת הדרכים בעיר אלעד, עם הוראה לבקש רק על הגאולה ועל המשיח, "ולצעוק בהלוויה" • המכתב המלא בכתב ידו (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: David Cohen/FLASH90)

הטרגדיה בעיר אלעד: המקובל רבי דב קוק מטבריה, שיגר הערב (רביעי) מכתב לאם הילדה שנהרגה, בו קרא לה לבקש על המשיח ולצעוק בהלוויה.

"תבקשי רק על המשיח ועל הגאולה", כותב המקובל לאמא. "ולצעוק את זה בתוך ההלוויה", הוסיף הגר"ד קוק במכתבו, המתפרסם כאן לראשונה.

כזכור, היום בשעות הצהריים, נפגעה ילדה כבת עשר מהעיר אלעד בתאונת דרכים. היא פונתה במצב אנוש לבית החולים בלינסון, שם נאלצו לקבוע את מותה.

משה סעדון ראש סניף איחוד הצלה באלעד דווח מהזירה: "מדובר בתאונה עם מעורבות רכב הסעות ואופניים עליה רכבה ילדה שנפצעה באורח אנוש. פרמדיקית באיחוד הצלה סניף אלעד התלוותה לפינוי הילדה להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים תוך כדי המשך פעולות החייאה. עקב אופי האירוע הוזעקו למקום גם צוותי חוס"ן היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה".

כונן מד"א חובש רפואת חירום דרור מורי סיפר: "מדובר בתאונה קשה מאוד. הילדה שנפגעה מהרכב המסחרי חולצה מתחתיו כשהיא מחוסרת הכרה עם חבלת ראש קשה. הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני בשטח והיא הועברה במהירות לניידת טיפול נמרץ של מד"א שהגיע למקום ופינתה אותה בדחיפות לבי"ח תוך כדי ביצוע פעולות החייאה כשמצבה קריטי."

על פי נתוני ארגון 'בטרם' לבטיחות ילדים, מאז שנת 2008 ועד היום נהרגו 47 ילדים בתאונות אופניים, מתוכם 9 בשנת 2018.

אורלי סילבינגר, מנכ"לית ארגון בטרם לבטיחות ילדים: "אנו כואבים יחד עם המשפחה על מותה של הילדה מאלעד. בכל רכיבה על אופניים יש להקפיד על חבישת קסדה. הוכח כי קסדה יכולה לצמצם משמעותית את עוצמת הפגיעה במקרה של תאונה והיא יכולה להיות ההבדל בין חיים ומוות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר