דרמה בוועדת הבחירות

קרב צמוד: נפתלי בנט ואיילת שקד על גבול אחוז החסימה

נכון לשעות הבוקר, נפתלי בנט ואיילת שקד מצליחים לעבור את אחוז החסימה בזכות המעטפות הכפולות וקולות החיים • המשמעות: ג' יורדת ל-7 • לנתניהו יש ממשלה גם בלי ליברמן (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
שק ובנט (צילום: פלאש 90)

מספירת קולות החיילים עולה כי 'הימין החדש' בראשות נפתלי בנט ואיילת שקד צפויים לעבור את אחוז החסימה. המשמעות החרדית: 'יהדות התורה' ירדה משמונה לשבעה מנדטים. ש"ס נותרה עם שמונה מנדטים.

מספירה חלקית של קולות החיילים עולה כי 'הימין החדש' זכתה ל-3.26 אחוזים כאשר אחוז החסימה עומד על 3.25. עם זאת, גורמים בוועדה טוענים כי לבנט ושקד חסרים עדיין כ-1000 קולות בכדי לעבור את אחוז החסימה.

במידה ושקד ובנט אכן עוברים את אחוז החסימה, הרי שלראש הממשלה בנימין נתניהו תהיה קואליציה יציבה של 67 מנדטים. כמו כן, נתניהו יוכל להקים ממשלה צרה גם ללא אביגדור ליברמן.

חלוקת המנדטים המחודשת במידה ובנט ושקד עוברים את אחוז החסימה:

הליכוד בראשות בנימין נתניהו - 35 מנדטים. כחול לבן בראשות בני גנץ ואייר לפיד - 33 מנדטים. ש"ס בראשות אריה דרעי 8 מנדטים. יהדות התורה 7 מנדטים.

העבודה בראשות אבי גבאי 6 מנדטים. חדש תעל בראשות איימן עודה ואחמד טיבי 6 מנדטים. ישראל ביתנו בראשות אביגדור ליברמן 5 מנדטים.

כולנו בראשות משה כחלון 4 מנדטים, איחוד הימין בראשות הרב רפי פרץ 4 מנדטים, הימין החדש 4 מנדטים, רעם בלד 4 מנדטים ומרצ 4 מנדטים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר