הקרב על המנדט השמיני

"יהדות התורה" דורשת: לא לפרסם את תוצאות הבחירות

בעקבות החשש לגורל המנדט השמיני, ב'יהדות התורה' דורשים מוועדת הבחירות לא לפרסם את תוצאות הבחירות וזאת לאור החשדות שעלו לרישום בעייתי של מאות קולות של המפלגה (פוליטי)

שאול כהנא | כיכר השבת |
(צילום: דוד כהן - פלאש 90)

עו"ד אברהם יוסטמן, שיגר בשעה האחרונה (חמישי) מכתב ליו"ר וועדת הבחירות המרכזית, כבוד השופט חנן מלצר, בדרישה לא לפרסם את תוצאות הבחירות.

הרקע לבקשה: החשש לאיבוד המנדט השמיני, לפני בדיקת הטענות על רישום בעייתי של מאות קולות שהצביעו ליהדות התורה כביכול הצביעו למפלגת העבודה.

"מהמידע שפורסם עד כה באתר ועדת הבחירות המרכזית עולה היתכנות בסבירות גבוהה מאד, כי חלוקת המנדטים הסופית עשויה להיות תלויה על חודם של מאות קולות", כותב יוסטמן.

יוסטמן הוסיף, "מכתבי מאמש, מצביע על ליקויים שנמצאו לכאורה, ואשר יש לבצע בעניינם בדיקה מקיפה, בטרם קביעת מספר הקולות הסופי של מרשתי. בהתאם לכך, ולאור האמור לעיל, מבקשת מרשתי לא לפרסם את אופן חלוקת המנדטים הסופית בטרם תתבצע בדיקה זו".

לסיום כתב כי יהדות התורה "שומרת לעצמה את הזכות לבקש בדיקה בקלפיות נוספות על המנויות במכתבי מאמש".

אתמול פורסם ב'כיכר השבת' כי בקלפיות בירושלים, אשדוד, בית שמש, בני ברק, וחיפה, ריכוזים חרדיים למהדרין נמצאו עשרות פתקי 'אמת' של מפלגת העבודה וזאת באופן חריג עד כדי טעות הקלדה.

במכתבו אתמול כתב יוסטמן כי "הקלפיות המנויות, נמצאות באזורי מגורים של בוחרים, שבאופן מסורתי אמורים להניב מספר קולות משמעותי למרשתי וזאת עקב העובדה שהם ממוקמות באזורים חרדיים".

"בקשתנו איפה, לבדוק שוב את נתוני ההצבעה הסופיים כפי שנרשמו ונחתמו בפרוטוקול ועדת הקלפי המקומית בתום ההצבעה, ובמידת הצורך, לתקן את ההקלדה שבוצעה במחשבי הועדה האזורית, בכדי שתוצאות האמת יבואו ליד ביטוי נכון כמתבקש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר