יישאר 'איחוד'?

בצלאל סמוטריץ נגד רפי פרץ: פוליטיקאי קטן ואגואיסט

יו"ר האיחוד הלאומי תמך בבקשת הימין החדש לבצע ספירה חוזרת בעוד יו"ר הבית היהודי פרסם הודעת גיבוי לוועדת הבחירות. "גוש ימין גדול חשוב מנקמה מטומטמת" (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

דרישת מפלגת הימין החדש של נפתלי בנט ואיילת שקד לקיים ספירה חוזרת של הקולות, בתקווה לחצות את אחוז החסימה ולהיכנס לכנסת, גורמת לחשיפת חילוקי הדעות בצמרת מפלגת איחוד הימין.

יו"ר האיחוד הלאומי, ח"כ בצלאל סמוטריץ', פרסם הודעת גיבוי לדרישת הימין החדש וכתב: "אנחנו נצטרף לדרישת שקד ובנט לספירה מחודשת של קולות החיילים".

סמוטריץ' טען, "‏יש פה ריח רע מאוד של ניסיון מכוון להעלים מנדטים של הימין ואסור בשום אופן לתת לזה לקרות", טענה דומה שנשמעה מפי מפלגת הימין החדש.

מנגד, יו"ר הבית היהודי, ומי שהוצב במקום הראשון ברשימה, רפי פרץ, מיהר להוציא דווקא הודעת גיבוי בוועדת הבחירות המרכזית.

"בשעות האחרונות אנחנו ניזונים משמועות אין סוף בעניין ספירת קולות החיילים. יש לי אמון מלא בשופט חנן מלצר ואנחנו נמתין באחריות ובשיקול דעת להודעה רשמית מטעם וועדת הבחירות", מסר פרץ.

בתגובה צייץ סמוטריץ בטוויטר: "שיהיה ברור: גוש ימין גדול, ובתוכו עוד ארבעה מנדטים לימין האידיאולוגי שישמור יחד איתנו על נתניהו כשתגיע תכנית טראמפ, חשובים פי אלף מנקמה מטומטמת, ואפילו מעוד מנדט שלנו".

יו"ר האיחוד הלאומי הבהיר: "אני כועס על מה שבנט ושקד עשו, אבל מדינת ישראל יותר חשובה! מי שאומר אחרת הוא פשוט פוליטיקאי קטן ואגואיסט".

אומנם בדבריו לא הזכיר את שמו של רפי פרץ, אך מועד הציוץ וההתבטאות כלפי "מי שאומר אחרת", יכולים ללמד על חילוקי הדעות בצמרת 'איחוד' מפלגות הימין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר