מופע הסתה חסר תקדים

רון קובי האשים: 'החרדים מטנפים את העיר; בושה וכלימה'

ראש עיריית טבריה רון קובי האשים את התושבים שזורקים "בכוונה" יותר מידי זבל ברחבי העיר והסית נגד החרדים שלדבריו סוחטים את הקופה, בקושי משלמים ארנונה ומטנפים את העיר. צפו (חדשות)

שאול כהנא | כיכר השבת |
רון קובי (צילום תמונה: דוד כהן - פלאש 90; וידאו: מתוך הפייסבוק של קובי)

ראש עיריית טבריה רון קובי פתח היום (שני) את הבוקר בשעה מוקדמת, כשהוא זועם מתמיד.

בשידור חי בדף הפייסבוק שלו, האשים ראש העיר כי החרדים, אף שהם רק 22% מתושבי העיר, ו"בקושי" משלמים ארנונה - מטנפים את העיר.

רון קובי פתח את השידור חי בפייסבוק מאתר פינוי הפסולת היבשה של אגף התברואה בעיריית טבריה, וטען כי כמויות הפסולת היבשה חורגת מכל פרופורציה, ולטענתו התושבים עושים זאת בכוונה. ראש העיר האשים את בעלי העסקים והאזרחים שמשליכים כמות רבה מידי של פסולת.

עם תום השידור החי החל רון קובי לתקוף את משרד הפנים, את שר הפנים אריה דרעי, את מנכ"ל משרדו מרדכי כהן, ואת בועז יוסף כשלטענתו הוא ביקש עזרה מבועז יוסף בסכום של 25,000 שקל לרכישת אמבטיות לפינוי אשפה והוא סירב תוך עירוב שיקולים פוליטיים.

עם סיום ההתקפה על אנשי משרד הפנים, החל ראש העיר בהתקפה חריפה נגד החרדים, לדבריו: "הם עושים שרירים על עיר שלמה שכולה יש בה 22% חרדים שרוצים לסחוט ולחלוב את הקופה הציבורית, לשלם ארנונה בקושי משלמים, לטנף את העיר מטנפים, בושה וכלימה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר