"עידוד יצירה

הפרס המפתיע והיוקרתי לבחורי הישיבה

המעבד והיוצר יואלי דיקמן החליט לחלק בתכניתו פרס יוקרתי וחריג - מאות גיטרות איכותיות וממותגות שיוצרו במיוחד עבורו. "רוצה לעודד יצירה ומוזיקה בקרב בחורי הישיבות" (מוזיקה)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
אחת הגיטרות שיחולקו (צילום: יח"צ)

מלבד היותו מעבד מוכשר ופעיל במיוחד, שהגיע גם לבמות הגדולות ביותר במוזיקה החסידית, הפך בשנים האחרונות יואלי דיקמן לאיש תקשורת מצליח, כזה שמציב רף חדש בכל הקשור לתקשורת סביב מוזיקה, כזו שלא מסתפקת רק בהשמעת שירים ולוקחת את הנושא בצורה רחבה יותר, מתוך הבנה על חשיבותה של המוזיקה והכוחות שיש לה.

היוזמה החדשה של דיקמן, חלוקת מאות גיטרות קלאסיות ממותגות, מפתיעה ובאופן אמיתי יכולה לסייע לבחורי ישיבה לנגן להנאתם על כלי נגינה איכותי, מבלי להזדקק להוצאה כספית גדולה, מתוך הבנה על החשיבות של מוזיקה במידה נכונה לנפשו של הבחור.

תהליך החריטה בלייזר על הגיטרות

"חיפשנו בתכנית שלי ברדיו 'קול ברמה', לתת לבחורי הישיבה פרס יוקרתי, אבל כזה שיהיה גם שימושי. בדרך כלל מחלקים כפרסים ספרים או עטים וכל מיני דברים לא שימושיים. נסענו במיוחד כדי לייצר את הגיטרות בחרנו את כל העצים והחלקים בצורה מדוקדקת. אלו גיטרות מיוחדות ויקרות מאד, שנמכרות בארץ באזור האלף שקל ואנחנו מחלקים אותם בחינם במסגרת התכנית המוזיקלית שלי", מספר דיקמן ל'כיכר השבת'.

יואלי דיקמן מנצח

דיקמן החליט, כי הגיטרות יחולקו גם לארגוני החסד שיוכלו לקבל גיטרות עבור המתנדבים שמסתובבים בבתי הרפואה כדי לשמח את החולים.

"אנחנו רוצים שבכל בית ובכל פנימייה של ישיבה תהיה גיטרה איכותית זמינה. זה הכלי הכי שימושי עבור קומזיצים, אפשר לרגש וגם להקפיץ איתו.

יואלי דיקמן מתארח בתכנית 'המבקר' ומדבר על הכל

הגיטרות יחולקו בסיום המבצע, בערב מיוחד שייערך בו יוחלקו הגיטרות למשתתפים, שיכולו גם להצטרף לנגינה משותפת יחד עם התזמורת בהדרכתו של דיקמן.

"אני רוצה לעודד יצירה והתעניינות במוזיקה בקרב צעירים. מדובר במאות גיטרות איכותיות במיוחד (וזה רק השלב הראשון) שנועדו לעודד בחורים ליצור ולנגן, תוך כמובן שמירה על מסגרת הישיבה, מתוך הבנה וידיעה שהמוזיקה יכולה גם לעזור להם ללמוד טוב יותר ולשפר את תחושותיהם", אומר דיקמן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר