אחרי ההפסד

איילת שקד: המהפכה שהתחלנו לא תיעצר

שרת המשפטים היוצאת, הבטיחה "אמשיך לשרת את הציבור בישראל בכל מקום אשר אפנה", והתייחסה לתוצאות הסופיות שהותירו את מפלגת 'הימין החדש' מחוץ לכנסת הבאה (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Roy Alima/Flash90)

אחרי ההודעה הסופית כי מפלגת הימין החדש לא עברה את אחוז החסימה, התייחסה שרת המשפטים היוצאת, איילת שקד להמשך דרכה בפוסט שפרסמה הלילה (שלישי) בעמוד הפייסבוק שלה.

בפתח הדברים הודתה לתומכים ולפעילים. "רוח הלחימה של מאות המתנדבים שהגיעו מכל הארץ ריגשה אותי מאד ועודדה אותי בימים לא קלים. חלק מהממצאים תוקנו ע"י ועדת הבחירות. קלפיות בהן נמצאו אי סדרים משמעותיים וחשד לפלילים הועברו לוועדת הבחירות וממנה לחקירת משטרה, אולם אין בסמכותה לפסול אותן. אנחנו מקבלים את דין הבוחר וממשיכים הלאה".

היא הוסיפה כי היא אופטימית, וכי היא "מאמינה גדולה בדמוקרטיה הישראלית ואני אסירת תודה שניתנה לי הזכות לשרת את מדינת ישראל בכנסת ובממשלה. כל יום בשבתי כשרת המשפטים הזכרתי לעצמי שאני שרת המשפטים של מדינה יהודית ריבונית בארץ ישראל".

כמו בפוסט של נפתלי בנט שהודה לה, היא הגיבה בתודה משלה ליו"ר המפלגה. "אני מודה לשותפי לדרך השר נפתלי בנט על דרך מופלאה, ערכית ואמיתית".

"בשנים האחרונות תרמנו להסטת הספינה הישראלית ימינה ברבדים רבים. אני מקווה שהיא תמשיך לשוט בכיוון הנכון. לראשונה הציבור בישראל הצביע ימין וקיבל ימין במלא מובן המילה, ואני מאמינה שהמגמה הזו תימשך".

לדבריה, "שינינו את השיח משיח של פינוי לשיח של הסדרה. משיח של משפטיזציה לשיח של משילות. משיח של התרפסות לשיח של תעוזה. משיח של קבלת המציאות כפי שהיא לשיח של שינוי המצב הקיים. הרוח החדשה שהבאנו לממשלת ישראל תמשיך לנשוב".

"המהפכה שהתחלנו לא תיעצר. היא תמשיך ביתר שאת, פשוט כי אי אפשר אחרת" - הצהירה שקד.

לסיום כתבה, במה שיכול להתפרש כרמז לבאות, "אני מבטיחה שאמשיך לשרת את הציבור בישראל בכל מקום אשר אפנה, באהבה ובמסירות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר