הילד במצב אנוש

הנהג שפגע בילד - וברח: צעיר בשנות ה-20

מצבו של הילד החרדי בן ה-11 שנדרס בירושלים מוסיף להיות אנוש, ובהוראת שר התורה הוסיפו לו שם. במקביל, המשטרה משיכה במאמציה לאיתור הנהג הפוגע שנמלט (חרדים, בארץ)

זירת התאונה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

מצבו של הילד החרדי בן ה-11 שנדרס אמש (ראשון) בירושלים מוסיף להיות אנוש ובמקביל המשטרה משיכה במאמציה לאיתור הנהג הפוגע שנמלט.

בהוראת מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי הוסיפו לילד את השם "חיים", והציבור מתבקש להרבות בתפילה לרפואתו השלימה של הילד חיים בנימין בן שושנה רייזל בתו שאר חולי ישראל.

לפי הדיווח של משה נוסבאום ב'החדשות', זהותו של הנהג ידועה למשטרה והיא מנהלת חיפושים נרחבים. המדובר בצעיר יהודי, בשנות ה-20 לחייו, שטרם ברור אם הוא תושב ירושלים.

את הרכב בו ביצע את התאונה הוא נטש בגבעת זאב ומשם נמלט. הרכב, לא בבעלותו של הנהג אך קיבל אותו - ברשות.

בבית החולים 'שערי צדק' עדכנו הבוקר כי מצבו של הילד מוסיף להיות אנוש, הוא מורדם ומונשם ביחידה לטיפול נמרץ ילדים בבית החולים.

הילד, כזכור, נפצע בשדרות גולדה מאיר פינת רחוב יצחק מירסקי בעת שחצה את הכביש במעבר חציה ובאור ירוק. לפי החשד, הרכב הגיע במהירות גבוהה מהמותר ופגע בילד, בעת שזה צעד עם אחיו.

אלי פולק סגן נשיא איחוד הצלה שטיפל בפצוע מסר: "כאשר הגעתי למקום יחד עם חובשים נוספים של איחוד הצלה מצאתי ילד כבן 6 ללא דופק ונשימה לאחר שנפגע מרכב. התחלנו בפעולות החייאה מתקדמות ובהמשך הוא פונה תוך כדי החייאה לבית החולים.

דניאל דובינקי, חובש רפואת חירום במד"א, סיפר: "מדובר באירוע קשה מאוד. במרכז הכביש שכב ילד קטן כבן 11 במצב אנוש מחוסר הכרה עם חבלת ראש קשה. ביצענו בדיקות רפואיות ראשונית בשטח והענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים, הנשמות ועיסויים והוא פונה בניידת טיפול נמרץ של מד"א תוך כדי המשך ביצוע פעולות החייאה לבית החולים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר