צפו בגלרית ביקורי החג

האדמו"ר לרבני העיר בני ברק: החזון איש החשיב את ויז'ניץ

רבני העיר בני ברק הגרש"צ רוזנבלט והגרי"א לנדא ערכו סבב ביקורי חג אצל ראשי ישיבת פונביז' ורבני העיר בני ברק, בראשם האדמו"ר מויז'ניץ שסיפר באריכות על הקשר לחזו"א (חרדים)

בביקור חג אצל האדמו"ר (צילום: באדיבות המצלם)

אמש (ראשון), בשעות הערב הגיעו רבני העיר בני ברק - הגר״ש רוזנבלט והגרי״א לנדא לביקור חג בבתיהם של ראשי ישיבת פוניבז׳ ראש הישיבה הגר״ג אדלשטיין והגרב״ד פוברסקי. הבוקר הגיעו הרבנים לביקורי חג אצל חבר מועצת חכמי התורה הגר״ד בעדני, ר״י סלבודקא הגרמ״ה הירש וחבר מועצת גדולי התורה הגר״י זילברשטיין.

לביקור המיוחד הצטרפו ראש עיריית ב״ב אברהם רובינשטיין, ממלא מקומו חנוך זייברט, סגן ראש העיר יהושע מנדל נציג חסידות ויז'ניץ וסגן ראש העיר מנחם שפירא.

הביקור אצל האדמו"ר מויז'ניץ היה מרגש ומיוחד כאשר האדמו״ר דיבר באריכות על השלום והאחדות הקיימים בעיר בין כל העדות והחוגים ועל שיתוף הפעולה של הרבנים החדשים למען המשך חוזקה של מערכת הכשרות הידועה.

האדמו״ר האריך בקשר ההדוק ששרר בין מרן החזון איש זצ״ל לחסידות ויז׳ניץ: "לחזון איש הייתה פינה חמה בלב לחסידות ויז’ניץ והוא דאג להתפתחותה ככל יכולתו. גם סבי מרן בעל האמרי חיים התחשב בתוקף הנהגתו ובשעה שהחזון איש נסתלק לבית עולמו הרבי לא אמר ׳תורה׳ בסעודה שלישית לאות אבל על פטירת המנהיג הרוחני".

בהמשך, אמר האדמו"ר: "נתת שמחה בליבי מאת דגנם ותירושם רבו זקיני האמ''ח פירש הפסוק הזה דקאי על המצות והיין של פסח לעניינו אני תמיד בכל מקום אמרתי שהכשר הכי מהודר אצלי הוא של הרב דבני ברק וב''ה שעכשיו נתרבה ויש עוד רב זהו נתת שמחה בליבי". "שני פרשות בתורה הם על מאכלות אסורות שמיני וראה, אמרתי כאן על הרבנים זצ''ל הרה''ג ר' יעקב והרה''ג ר' משה יהודה לייב, שעמדו על המשמר לא רק עלעל ההכשר דהמאכלים אלא ג''כ על המסעדות עמד ושמר על הצניעות שלא יהיה שם מושב".

האדמו"ר מויז'ניץ סיים את הביקור המרגש ובירכם "שיהיה גרויסע סייעתא דשמיא ויוכלו להרבות כבוד שמים. גרויסע הצלחה".

(קרדיט: באדיבות המצלם)
(קרדיט: באדיבות המצלם)
(קרדיט: באדיבות המצלם)
אצל הגר"י זילברשטיין (קרדיט: באדיבות המצלם)
(קרדיט: באדיבות המצלם)
(קרדיט: באדיבות המצלם)
אצל הגר"י סילמן (קרדיט: באדיבות המצלם)
(קרדיט: באדיבות המצלם)
(קרדיט: באדיבות המצלם)
אצל הגר"י זילברשטיין (קרדיט: באדיבות המצלם)
אצל הגרמ"ה הירש (קרדיט: באדיבות המצלם)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר