תאונת עבודה

פיגומים קרסו באתר בניה בחיפה: פועל נהרג

שוב תאונת עבודה קטלנית. פועל בשנות השלושים לחייו נהרג בקריסת פיגומים בבניין ששופץ בחיפה. כוחות ההצלה והחילוץ חילצו את גופתו מתחת להריסות במקום (חדשות בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: לסקר ויעקב בן עמנואל)

בשעה 13:30 התקבל דיווח על פיגומים שקרסו באתר בנייה ברחוב פרץ מרקיש בחיפה. חובשים ופראמדיקים של מד"א דיווחו על פועל כבן 30 שנהרג במקום.

הכבאים הצליחו לפתוח פתח בגל ההריסות ולהגיע את הפועל שנקבר תחתיהן. הפועל חולץ בידי הכבאים כשהוא ללא רוח חיים. בינתיים נמשכות פעולות הסריקה והנסיונות להצליב מידע בכדי לוודא כי אין נעדרים נוספים.

פאראמדיק מד"א עופר ויניק סיפר: "כשהגענו למקום ראינו ערימה של פיגומים שקרסו מגובה, מתחת לפיגומים נלכד גבר כבן 30 מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית, הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר אלא לקבוע את מותו. הכוחות במקום סורקים ומוודאים שלא נלכדו פועלים נוספים, אנחנו ערוכים לטפל במקום."

מפקד האירוע מטעם כוחות הכיבוי וההצלה, רב רשף מרזוק חמוד מתאר: " מדובר במבנה מגורים העובר שיפוץ. הפיגום אשר הוצב בסמוך לו קרס לחלוטין וקבר תחתיו פועל, גבר כבשנות השלושים לחייו. הכבאים עמלו לחלצו מתחת לגל ההריסות, תוך פינוי כמויות גדולות של קרשים ומוטות ברזל".

מהמשטרה נמסר כי ההרוג בתאונה הוא תושב עראבה בן 28.

בנוסף, לפני זמן קצר עוכבו לחקירה במסגרת בחינת נסיבות התאונה ארבעה מהעובדים במקום. ביניהם הקבלן, מנהל העבודה ומנהלת הפרויקט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר