בקשו רחמים

התפללו: הילד שנפגע בתאונה נכנס לניתוח

הילד שנפגע מתאונת הדרכים ברמות, הזיז את ידו ולכן החליטו הרופאים להכניס אותו לניתוח ראש, שכן המשמעות היא שהמוח פעיל • הציבור נקרא להתפלל לרפואתו (חרדים)

זירת התאונה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

הילד החרדי בן ה-11 שנפגע בתאונת הדרכים בכניסה לשכונת רמות בירושלים, צפוי לעבור בשעה הקרובה ניתוח ראש, והציבור נקרא להעתיר בתפילה לרפואתו.

ממידע שהגיע ל'כיכר השבת' עולה כי הבוקר, הזיז הילד את ידו. הרופאים הסבירו לבני המשפחה כי המשמעות היא שהמוח עדיין פועל, ולכן הוחלט לקיים את הניתוח.

לאחר שבהוראת מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי הוסיפו לילד את השם "חיים", מתבקש הציבור להרבות בתפילה לרפואתו השלימה של הילד חיים בנימין בן שושנה רייזל בתוך שאר חולי ישראל.

הילד, כזכור, נפצע בשדרות גולדה מאיר פינת רחוב יצחק מירסקי בעת שחצה את הכביש במעבר חציה ובאור ירוק. לפי החשד, הרכב הגיע במהירות גבוהה מהמותר ופגע בילד, בעת שזה צעד עם אחיו.

אלי פולק סגן נשיא איחוד הצלה שטיפל בפצוע מסר: "כאשר הגעתי למקום יחד עם חובשים נוספים של איחוד הצלה מצאתי ילד כבן 6 ללא דופק ונשימה לאחר שנפגע מרכב. התחלנו בפעולות החייאה מתקדמות ובהמשך הוא פונה תוך כדי החייאה לבית החולים.

דניאל דובינקי, חובש רפואת חירום במד"א, סיפר: "מדובר באירוע קשה מאוד. במרכז הכביש שכב ילד קטן כבן 11 במצב אנוש מחוסר הכרה עם חבלת ראש קשה. ביצענו בדיקות רפואיות ראשונית בשטח והענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים, הנשמות ועיסויים והוא פונה בניידת טיפול נמרץ של מד"א תוך כדי המשך ביצוע פעולות החייאה לבית החולים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר