חגיגת ענק של ספרות תורנית במוסד הרב קוק

יריד הספרים של מוסד הרב קוק הוא כבר שנים רבות שם דבר בעולמם של כל אוהבי ארון הספרים היהודי.ההכנות הושלמו עוד בערב החג והיריד יפתח לרווחת המבקרים למחרת איסרו חג (שיווקי)

(צילום: יח"צ)

מוסד הרב קוק הוא ספינת הדגל של יצירות תורניות במגוון רחב של תחומים.

בימים אלו משלימים במוסד הרב קוק את ההיערכות לאירוע הגדול של השנה - יריד הספרים התורני שיתקיים בע"ה במשך שבוע למחרת איסרו חג של פסח.

היריד מהווה הזדמנות של פעם בשנה ליהנות ממאות ספרים בהנחות ענק של עד שישים וחמישה אחוזים. רבים ממשתתפי היריד השנתי בעבר מציינים כי הם מחכים להזדמנות הזו להתחדש ולחדש את ארון הספרים שלהם.

בשנים האחרונות עלה מספר המבקרים לשיא כש-15,000 איש הגיעו במהלך שבוע אחד ליריד. לצד המבקרים בפועל ניתן להתרשם מאלפי ההזמנות שבוצעו באמצעות מוקד ההזמנות הארצי שפועל במיוחד בימי היריד.

ההיערכות של צוות מוסד הרב קוק לקראת היריד כוללת הכנת מתחם ענק, מרווח וממוזג, תגבור צוותי השירות והמכירה והחשוב מכל - הצגת עשרות ספרים חדשים במגוון תחומי היהדות בנוסף למבצעי ענק של רבי מכר שכבשו את עולם התורה.

היריד יתקיים בתאריכים כ"ג עד ל' בניסן בין השעות 10.00 בבוקר עד 22.00 בערב ברציפות. וביום שישי בין 9.00 ל 13.00 בצהריים. באולם הגדול במוסד הרב קוק רחוב הרב מימון 1 ירושלים.

ניתן להזמין גם באמצעות מוקד ההזמנות הארצי – 02-6515592

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר