טיפולי אסתטיקה מהפכניים

הפתרון לטיפול בצלקות אקנה - עתיד חדש מחכה לך!

אפילוג'יק - המרכז המוביל לרפואת עור אסתטית בירושלים בהובלתה של אסתי טראובה, מציע טיפולי אסתטיקה מהפכניים ומתקדמים לטיפול בצלקות אקנה במכשיר חדשני לתוצאות רפואיות אסתטיות מרשימות • הטיפולים מתבצעים ע״י צוות רופאים מוביל ומומחה בתחומו, בינהם דר׳ דניאל קאסוטו אשר לקח חלק בפיתוח המכשיר החדשני (חדשות בריאות, שיווקי)

טיפול צלקות אקנה - לפני ואחרי (צילום: יח"צ)

אחד מתחומי הרפואה הנפוצים ביותר בעשרות השנים האחרונות הינו תחום הרפואה האסתטית ובדגש על טיפולי הפנים והסרת השיער. חברות רבות עוסקות בפיתוח טכנולוגיות חדישות לתחום זה ותורמים לעוסקים בכך פיתוחים רבים במיכשור הרפואי המתקדם. טכנולוגיות שונות נרתמות לתחום והמגוון הוא גדול.

אחת מהבעיות הותיקות של תחום רפואת הפנים הינם פצעי האקנה המלווים כמעט כל נער ונערה בתהליך התבגרותם ומשאירים עליהם לעיתים חותם למשך שנים רבות.

רמות שונות של צלקות מלוות את הנוער הבוגר וגורמים לעיתים בעיות אסתטיות רבות המשפיעות על הלך החיים הנורמלי, מבחינה אישית וחברתית.

רופאי עור יודעים אמנם לטפל בפצעים המלווים את המחלה, אך אינם מתעסקים כלל בצלקות אותם היא משאירה.

בדיוק במרווח הזה מטפלת חברת אפילוג'יק המתמחה בתחום הרפואה האסתטית.

אפילוג'יק אשר הוקמה בשנת 2008 מאמינה, כי הפתרון המלא לכל בעיה בעור, מושגת באמצעות שילוב טכנולוגיות חדשניות ועדכניות בשוק אשר מביאות לתוצאות המיטביות בתחום.

אפילוג'יק מודעת להתפתחות התחום בעיקר בחו"ל ולצורך כך עמלו בהנהלה ליצור שיתוף פעולה עם ד"ר דניאל קאסוטו שהינו כירורג פלסטי עם ניסיון עולמי בתחום האסתטיקה ובעל קליניקה פרטית במילאנו. לאחרונה הרחיב את פעילותו גם לישראל וכיום מהווה חלק מחברת אפילוג'יק. ד"ר קאסוטו עסק במהלך השנים במחקרים שונים בנושא הטיפול בצלקות אקנה.

בהמשך למחקריו של ד"ר קאסוטו הוא מביא בשורה חדשה בתחום, את מכשיר האנרג'ט המהפכני והחדשני המניב תוצאות יוצאות דופן. מכשיר האנרג'ט פועל בטכנולוגיה ייחודית אשר מטרתה לייצר פיצוץ מתחת לפני העור שגורם לחידוש העור ויצירת קולגן ואלסטין, כתוצאה מכך נוצר שיפור משמעותי במראה הצלקות. התוצאות משתפרות ככל שהזמן עובר.

ישנם כיום מגוון טיפולים אחרים שמוצעים בשוק, אך לאחר מחקרים רבים בנושא שבמהלכם נבחנו תוצאות טיפולים שונים לאורך שנים, ד"ר קאסוטו מצא כי האנרג'ט אף משפר את תוצאות הטיפול ככל שהזמן עובר.

מכשיר האנרג'ט נותן פתרון טכנולוגי ייחודיי, לא פולשני, בהליך קצר וזמן החלמה קצר. בטיפול אחד עד שלושה טיפולים תושג התוצאה המקסימלית לשיפור מראה הצלקות, החטטים ופני העור.

פנינו לד"ר קאסוטו במספר שאלות:

האם יש מקום לחשש כשמדובר בטכנולוגיות חדשניות ומתקדמות כל כך?

"אני מבין את החשש, אך צריך לומר כי פריצות הדרך הגדולות ביותר הן דווקא בחיקוי של תהליכים טבעיים. הנחת הבסיס היא , שלעור יכולות מופלאות בשיקום וחידוש, כפי שקורה בכל פעם שאנו נחתכים ונפצעים. ולכן, ניצור באופן יזום פציעות מיקרוסקופיות על ידי שימוש במכשור והעור שיזהה פציעה ירפא את האזור. זהו תהליך טבעי ולכן בעצם אין מקום לחשש"

לכמה זמן התוצאות ישמרו? מתי יפוג הקסם?

"הקסם שמחולל הטיפול לא פג כעבור זמן מה. ההפך, תוצאות הטיפול הולכות ומשתפרות ככל שהזמן עובר, כיוון שהעור בונה תאים נוספים כל הזמן. זו גם הסיבה שתוצאות נראות לעין גם שנים רבות לאחר הטיפול" אומר קאסוטו.

אם כן, השילוב של ידע, נסיון וטכנולוגיה, מאפשר קבלת תוצאות רפואיות אסתטיות מרשימות ויחד עם זאת אין מקום לדאגות ולחששות כל שהן.

אז עכשיו זה בדיוק הזמן שלך לעשות את השינוי- הפתרון נמצא כאן>>

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר