תקיפת החייל במאה שערים

המשטרה מחפשת קטין; אמו: "יש לו בר מצווה בעוד שבוע"

משטרת ירושלים ממשיכה במאמציה לאיתור תוקפי החייל בשכונת מאה שערים. ל"כיכר השבת" נודע כי היא פשטה פעמיים על ביתו של קטין, החשוד ביידוי האבן על החייל - אך לא הצליחה לעוצרו (ארץ)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
זירת התקיפה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

פרסום ראשון: משטרת ירושלים ממשיכה במאמציה לאיתור תוקפי החייל בשכונת מאה שערים, ביום רביעי, בשבוע שעבר, בעיצומו של חול המועד פסח.

עוד בנושא:

ל"כיכר השבת" נודע כי אתמול (ראשון) והבוקר, הגיעו שוטרים לבית מגורים ברחוב שטראוס בעיר, שם מתגורר קטין, שלפי חשד המשטרה, היה זה שזרק את האבן לעבר החייל.

בשני הביקורים של השוטרים בביתו של הקטין, כך נודע ל"כיכר השבת", הם לא הצליחו לאתר את החשוד, לאחר שפעם הראשונה הצליח להסתתר בבית ובפעם השניה כבר לא היה במקום.

תקיפת החייל וחילוצו (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

יש לציין כי בשבוע שעבר עצרה המשטרה חשוד נוסף בתקיפת החייל, אך הוא שוחרר על ידי בית המשפט השלום. ערר שהגישה המשטרה לבית המשפט המחוזי נגד שחרורו של החשוד, נדחה גם הוא והחשוד שוחרר.

בשיחה עם "כיכר השבת", אומרת אמו של הקטין החשוד: "עוד שבוע יש לבן שלי בר מצווה, מה הם רוצים ממנו?". לדבריה, "אני מכינה לו עוגה, והם הורסים לי אותה כל פעם מחדש".

עו"ד רועי פוליטי, המייצג את הקטין מטעם הועד למען אסירי ציון, מסר ל'כיכר השבת' כי "הקטין אמור להגיע לחקירה ביום ובשעה שתואמו עמו, ותמוהות לפיכך הפשיטות המשטרתיות התכופות על ביתו, שנעשות כפי הנראה במטרה פסולה להפחידו".

מ'משטרת ישראל' נמסר בתגובה: "מטבע הדברים איננו מפרטים אודות חקירות מתנהלות, אולם נציין כי משטרת ישראל תמשיך לחקור את המקרה ביסודיות ובמקצועיות במטרה להגיע לחקר האמת ולמיצוי הדין עם החשודים. משטרת ישראל רואה בחומרה רבה כל גילוי אלימות ותפעל למנוע אותם בכל הכלים העומדים לרשותה".

כזכור, ביום רביעי שעבר הוזעקו שוטרים לשכונת מאה שערים בירושלים, בעקבות דיווח על עשרות קיצוניים שמתגודדים סביב חייל לובש מדים שעבר במקום וקוראים לעברו קריאות.

החייל, שעבר ברחוב בהר"ן שבשכונה הירושלמית, הותקף בידי הקיצוניים שקראו לעברו קריאות גנאי וחלקם אף יידו לעברו אבנים גדולות. השוטרים שהגיעו למקום, פיזרו את התוקפים וסייעו לחייל לצאת מהאזור.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר