ליברמן מתבצר:

"לא נצטרף לקואליציה של מדינת הלכה"

יו"ר 'ישראל ביתנו' ח"כ אביגדור ליברמן משמיך להקשות על הקמת הקואליציה החדשה ומתבטא: "לא נצטרף לקואליציה של מדינת הלכה, נבלום יוזמות חקיקה של הקצנה" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
אביגדור ליברמן (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

יו"ר 'ישראל ביתנו' ח"כ אביגדור ליברמן משמיך להקשות על הקמת הקואליציה החדשה ומתבטא: "לא נצטרף לקואליציה של מדינת הלכה".

בראיון ל'ידיעות אחרונות' הוסיף ליברמן כי: "אנחנו בישראל ביתנו עם 5 מנדטים מול 22 מנדטים של החרדים והחרד"לים, רואים את תפקידנו כבולמי היוזמות החד-צדדיות העלולות להפוך את מדינת ישראל למדינת הלכה".

לדבריו: "אנחנו לא מכניסים עז חדשה לתוך המו"מ כדי לא להקשות על הקמת קואליציית ימין חדשה, אבל מחובתנו לוודא שלא לאפשר הקצנה וכפייה".

איווט הדגיש כי האופציה היחידה שלו היא. "קואליציית ימין לאומית, אך לא קואליציית הלכה. אנחנו לא מעוניינים למשוך את המו"מ עד הרגע האחרון על מנת להודיע בסופו שלא נצטרף".

ליברמן מתח ביקורת על נתניהו שלדבריו נכנע לחרדים בקואליציה הקודמת ואמר: "בקדנציה האחרונה ראינו אינסוף דוגמאות למונופול של החרדים. כמו סיפור הוועדה לעניין מתווה הכותל של אביחי מנדלבליט ונתן שרנסקי, שנתניהו מינה בעצמו. לאחר שהוגשו מסקנותיה ואושרו בממשלה, נתניהו נענה לדרישת החרדים והקפיא את המתווה".

יו"ר 'ישראל ביתנו' חזר על עמדתו שיש לאשר את חוק הגיור של משה ניסים, בניגוד לעמדה החרדית: "גם בנושא הגיור: נתניהו מינה את משה ניסים לעמוד בראש ועדה ולמרות שהוגשו מסקנותיה ביולי 2018, בשל לחץ מצד ש"ס ויהדות התורה, נתניהו נמנע מלהביא אותן אפילו לדיון במליאת הממשלה. מה שחשוב יותר מאשר להתעסק בהיסטוריה הלא רחוקה זה לחשוב כיצד לעצור את ההקצנה החרדית ולמנוע פגיעה בסטטוס-קוו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר