"לא זוכרים מעמד כזה"

בחדרו של מרן: זעקת המשוועים לזיווג הגון

מניין מצומצם של ראשי ישיבות ורבנים עלו לחדר הלימוד של מרן הגר"ח קנייבסקי, שם השמיעו את זעקתם של אלפי בחורי הישיבות ובנות הסמינרים המשוועים לזיווג הגון • תיעוד (חרדים)

(צילום: דוד זר)

אל חדר הלימוד של מרן שר התורה, הגר"ח קנייבסקי, נכנסו מניין ראשי ישיבות ורבנים לזעוק את שוועת המצפים לזיווג הגון, במעמד מרגש שהתקיים בערב שביעי של פסח.

תחילה למדו הרבנים במשך שלוש שעות רצופות בבית המדרש לדרמן, בית מדרשו של מרן הגר"ח, לאחריה פתחו בסדר התפילה.

לאחר הלימוד, בהתקרב החג, נעמדו הלומדים לתפילה והתחננו עבור כל שם ושם ובקשתו בסדר התפילה המסוגל של 'רינה של תורה', כאשר לפני התיבה העתיר בתחנונים עמוד התפילה הגאון רבי בנימין פינקל.

בשיא התפילה עלתה המשלחת לחדרו של הגר"ח קנייבסקי, ויחד עם מקורבי ובאי ביתו פתחו בפרקי תהלים בתחנונים ובהתעוררות, כאשר הרב פינקל נושא מי שברך מיוחד שהותקן עבור הזקוקים לישועה, והוא מפרט כל שם ושם לאוזניו של מרן שר התורה.

משתתפי התפילה בביתו של גדול הדור מעידים כי לא זכור להם מעמד תפילה בוקע רקיעים שכזה בחדרו של מרן. עוד העידו כי ניכר בבירור שעניין מעוכבי זיווג קרוב מאוד לליבו של מרן גדול הדור וחיבת רינה של תורה ותפילתה על ליבו.

יצוין כי מרן שר התורה מבקש בכל פעם להשתתף עם המתפללים ממעונו ואף העיד בעצמו בכתב יד קודשו כי "כל מי שיש לו צרה בביתו כדאי לו להשתתף בתפילת רינה של תורה שוודאי קורעת גזר דין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר