דרמה בשחקים

בטיסות שונות: 2 טייסים לקו בעיוורון פתאומי

כיצד הייתם מגיבים לו היו מעדכנים אותכם באמצע הטיסה כי הטייס הראשי לקה בעיוורון? אז זהו, שזה קרה, פעמיים, בשתי טיסות שונות של חברת "קתאי פסיפיק" (תיירות)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

אתם באמצע טיסה עם המשפחה לנופש ולפתע מעדכנים אתכם כי הטייס הראשי לקה בעיוורון פתאומי וטייס המשנה נאלץ לקחת פיקוד. נשמע כמו תרחיש אימים? זה קרה פעמיים בתחילת השנה הלועזית הנוכחית בטיסות שונות של חברת "קתאי פסיפיק".

בעקבות רצף המקרים המוזר והחריג, פתחו ברשות התעופה של הונג קונג בחקירה לגילוי הנסיבות שהובילו לעיוורון הפתאומי, שנמשך, בשני המקרים, כמחצית השעה.

האירוע הראשון התרחש במהלך טיסה בין סאפורו שביפן להונג קונג, כאשר הטייס הראשי איבד לפתע את ראייתו למשך 30 דקות. טייס המשנה הצליח להנחית את המטוס בבטחה, ואפילו בלי ליידע את הנוסעים - במטרה למנוע בהלה מיותרת.

המקרה השני אירע בטיסה מפרת' שבאוסטרליה להונג קונג, כאשר טסו מעל מנילה בירת הפיליפינים, הודיע הקברניט לקצין הראשון שהוא חש שהנשימה והראייה שלו נפגעים והעביר לו את הפיקוד. הקברניט קיבל סיוע רפואי ומצבו התייצב עד לנחיתה.

רשות התעופה בהונג קונג סיווגה את שני האירועים כחמורים, ופתחה בחקירה. לדברי דובר הרשות, "נמשיך לאסוף חומרים וללמוד את כל המידע הרלוונטי על המקרים החמורים. יש לנו עוד חקירה מעמיקה וניתוחי נתונים לפני שנוכל להסיק מסקנות".

דוברת חברת התעופה קתאי פסיפיק אמרה כי החברה משתפת פעולה באופן מלא עם החקירות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר