תערוק לקואליציה?

ינקלביץ' מכחישה: "פנטזיה. שקר מוחלט"

הח"כית החרדית ממפלגת כחול לבן מכחישה את הדיווח על עריקתה האפשרית לקואליציה ומבהירה כי היא מאמינה בדרכו של בני גנץ, וב"יכולתו להכיל תפיסות עולם שונות" (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90)

חברת הכנסת החרדית במפלגת כחול לבן, שסומנה על ידי גורמים בליכוד כ"חוליה החלשה" היכולה לערוק ולחבור לקואליציה, מכחישה אחר הצהריים (רביעי) את הדיווח הבוקר בעיתון ידיעות אחרונות.

בפוסט שפרסמה בעמוד הפייסבוק שלה כתבה ח"כ עומר ינקלביץ', "אני מתנצלת מראש על שאני צריכה להרוס סיפור צבעוני טוב, אבל מי שמכיר אותי יודע שאין לפנטזיה הזו בדל של סיכוי - מדובר בשקר מוחלט!".

היא הסבירה, "הצטרפתי למפלגת "חוסן לישראל" ולסיעת "כחול לבן", לא כסידור תעסוקה או כמפלט פוליטי. אני מאמינה בדרכו של בני גנץ: במנהיגותו, בדרכו, ובשיח החדש שהוא מנסה להנחיל לחברה הישראלית. אני תומכת בו בגלל אמונתו באדם וביכולתו להכיל תפיסות עולם שונות, תוך יצירת שיח פורה מעצים ומתחשב".

"לנגד עיניי שליחות חברתית ערכית. צו מצפוני ואמונתי בלבד הם שמנחים אותי בפעילותי החברתית והפוליטית. כך היה עד כה וכך יהיה גם הלאה בכל תחום ונושא אליו אדרש".

ינקלביץ' מדגישה: "לכן, כל אופציה לסחר פוליטי מכוער מהסוג הנ"ל אינה קיימת בעולם המושגים שלי".

כזכור, לפי הפרסום הבוקר של יובל קרני ב'ידיעות אחרונות', בימים האחרונים פועל נתן אשל, בכיר בצוות המו"מ של הליכוד ומקורבו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, כדי לנסות להביא לעריקתם של ח"כים מסיעת "כחול לבן" לשורות הליכוד והיעד החם היא הח"כית החרדית.

נתן אשל, כך לפי הדיווח, פנה לאחרונה לגורמים שונים בעולם החרדי, כדי לבדוק אפשרות להשפיע על ינקלביץ' במטרה להעבירה לליכוד, וגם ביקש לבדוק עבורו מיהי הדמות התורנית הקרובה לה שיכולה להשפיע על מהלך כזה.

אשל גם הבטיח תמורה מכובדת עבור העריקה - ראשות ועדה בכנסת, כשהמטרה בכך היא הקמת קואליציה צרה של 61 ח"כים לפחות, בלי אביגדור ליברמן ו"ישראל ביתנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר