צפו בתיעוד

יצחק רביץ: אנשים מבולבלים מבטאים עצמם בקלפי

רביץ הסביר את הכישלון החרדי בבית שמש, וכאשר המשתתפים הזכירו את ההישג של המפלגות החרדיות, הסביר מה ההבדל בין הבחירות המקומיות לבחירות הארציות (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

למרות תוצאות הבחירות המאכזבות למפלגות החרדיות בבית שמש והלא מספקות בטלזסטון, דווקא בבחירות לכנסת הוכח כי הציבור החרדי עדיין נאמן לגדולי ישראל, כשהמפלגות החרדיות זכו לאחוזי הצבעה גבוהים בהרבה ממה שזכו להם משה אבוטבול ויצחק רביץ בעריהם.

אמש התייחס לכך יצחק רביץ שהמועמד העצמאי נגדו בטלזסטון זכה ב-40% מהקולות והסביר למה לדעתו זה קרה: "מה שהיה בבית שמש זה היהדות החרדית מול הציבור הכללי, לצערינו ולבושתינו יש אנשים מתוכינו שהם קצת מבולבלים עם העניין של הזהות והם רוצים לבטאות את עצמם על ידי הפתק בקלפי. זה מה שקרה בבית שמש".

אחד מהמשתתפים בכינוס 'למעשה' לתעסוקה חרדית, שתיעוד ממנו הגיע לידי 'כיכר השבת', סירב לקבל את ההסבר וצעק לעברו של רביץ כי, "בבחירות לממשלה ראית שזה לא פסה במחנה, הגיעו לשמונה מנדטים לכל מפלגה, תפסיקו כל הזמן על מה לא, תסתכלו מה כן ולא על הקומץ".

רביץ השיב כי "העניין המונציפאלי לא מספיק חדר לאנשים שהגיעו מארצות הברית וצפון אמריקה, להבין שגם הנושא העירוני, כמו שהחזון איש אמר, הוא מעיקרי הדת, לא הבינו את זה. אני יהודה על יהודים אמריקאים מהקריה שלנו שבבחירות לכנסת הם הצביעו לג' או לש"ס ובבחירות למועצה הצביעו נגד גדולי ישראל".

בפאנל השתתף גם משה אבוטבול שטען כי הפסיד כי הפנה תקציבים לפי הוראות הרבנים, "היו קולות שלא תמכו בנו, הקולות היו על מה הם הדברים הגשמיים כמו למשל מדרכות שבורות שעדיין לא מספיק מתוקנות וכדו. אבל כשיש לך פרוסה אחת של כסף שאתה צריך לחלק אז בהוראת הרבנים הפנתי אותם עבור תלמודי תורה וישיבות, ייתכן שבשל כך הפסדתי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר