בצל המו"מ הקואליציוני

חילולי שבת ברכבת? היומונים האגודאיים לא שמעו על זה

בעוד בטאונה של דגל התורה זועק הבוקר "שערוריה" על ההחלטת רכבת ישראל לעשות עבודות תשתית בשבת ביומונים החסידיים התעלמו לחלוטין מהנושא (חדשות חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

שתיקת החסידים: בעוד וקוראי 'יתד נאמן' נחשפו הבוקר (שישי), ל"שערוריית" חילולי השבת המתוכננים להתקיים בשבת הקרובה במסגרת עבודות תשתית ברכבת ישראל, ביומונים האגודאיים בחרו משום מה להתעלם ולא לדווח על כך הפעם.

על פי הודעת דוברות המשטרה, מדובר בעבודות תשתית המתקיימות בכביש 20, מחלף קק"ל לצפון. העבודות יחלו בליל שבת בשעה 22:00 ויימשכו עד השעה 08:00 של יום השבת.

כזכור, לאורך השנה ומחצה האחרונות, הרבו היומונים החסידיים, 'המודיע' ו'המבשר' לתקוף את עבודות התשתית והתחזוקה המתקיימים ברכבת ישראל. סגן שר הבריאות התבטא לא אחת כי בכך הופכת הרכבת את יום השבת ליום השיפוצים הלאומי, ושיאו של המאבק נרשם עם התכנסות שלוש מועצגה"ת בנידון, התפטרותו של ליצמן ממשרד הבריאות וחקיקת תיקון "מסורת ישראל" לחוקי העבודה.

דווקא משום כך, תמוהה עוד יותר העובדה שבעוד ועמיתם הדגלאי, העיתון 'יתד נאמן' בוחר למחות על חילולי השבת, למרות שמדובר בימי מו"מ קואליציוניים, דווקא האגודאים הם ששותקים ולא מוחים על כבוד השבת המתחלל בראש חוצות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר