פאניקה בקרית גת

"הרקטות תפסו אותנו באמצע שנת השבת"

תושבי הקריה החרדית בקרית גת התמודדו השבת עם כמה נפילות של רקטות סמוך ממש לקריה, אישה אחת נפגעה מרקטה. "אנחנו לא שדרות, לא היינו מוכנים" (חדשות חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

מספר רקטות נפלו השבת בעיר קרית גת בסמוך לקריה החרדית. רקטה אחת נפלה בכניסה לקריה החרדית בחצר של תלמוד תורה חניכי הישיבות ממש סמוך לתחנות האוטובוס המרכזיות של הקריה. האישה שנפגעה הייתה ככל הנראה בסמוך. פגיעה נוספת הייתה ליד המקווה בעיר.

זה תפס אותנו בשנת הצהריים, אנשים קמו מהשינה ותפסו את הילדים מהמיטות ורצו לממדים וממש תוך דקה שמענו פיצוץ ממש חזק והיה פאניקה. היו מספר נפגעי חרדה שטופלו במקום", מספר תושב הקריה החרדית בשיחה עם 'כיכר השבת'.

"אנשים שמעו את האזעקות מרחוק, מיישובים סמוכים, אבל אף אחד לא תיאר לעצמו שזה יגיע גם לפה. זה לא אנשים שגרים בשדרות ורגילים לזה. בקרית גת חווינו את זה בחלק מהסבבים אבל לא בסדר גודל כזה", הוא מוסיף.

הרקטות תפסו את תושבי קרית גת החרדים לא מוכנים וגם לא מודעים להסלמה בדרום, "הכל התחיל בשבת ואף אחד לא ידע שזה יכול ליפול עלינו".

כזכור, במהלך השבת נורו למעלה מ-220 רקטות שגרמו ללפחות 5 פצועים, ביניהם תושבת קרית גת שנפצעה קשה ותושב אשקלון שנפצע באורח בינוני.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר