בית שמש

בן 22 נעצר בחשד לעבירות חמורות בבן 14

חוקרי המשטרה עצרו צעיר חרדי כבן 22 בחשד שביצע עבירות קשות וחמורות בקטין חרדי כבן 14 - בעשרות מקרים. הבוקר (רביעי) הוארך מעצרו של החשוד בבית המשפט (בארץ)

אילוסטרציה (צילום: הדס פרוש - פלאש 90)

חוקרי המשטרה עצרו צעיר חרדי כבן 22 בחשד שביצע עבירות קשות וחמורות בקטין חרדי כבן 14 - בעשרות מקרים. הבוקר (רביעי) הוארך מעצרו של החשוד בבית המשפט.

חקירת המשטרה החלה בעקבות דיווח שהתקבל אודות קטין כבן 14 החווה פגיעה קשה על ידי חשוד, אותו הכיר בעיר בית שמש. בעקבות כך, עצרה אתמול המשטרה את החשוד.

חקירת המשטרה העלתה, כי עפ"י החשד, נהג החשוד להציע לקטין החרדי ואף לקטינים חרדים נוספים, נסיעות ברכבי השטח שלו באזור היערות סביב העיר בית שמש, ובדרך זו, עפ"י החשד, יצר עמו קרבה ורכש את אמונו של הקטין כבן ה-14.

בשלב זה, עפ"י החשד, החל החשוד לבצע עבירות חמורות, בעשרות מקרים שונים בהם נפגשו - גם בביתו של החשוד ובמקומות נוספים.

במשטרה מציינים כי עולה החשד, כי החשוד פעל בדפוס פעולה דומה עם קטינים חרדים נוספים, וחוקרי המשטרה פועלים על מנת לאתר קורבנות נוספים ולגבות תלונתם.

הבוקר, בית משפט השלום בירושלים נעתר לבקשת המשטרה והאריך את מעצרו של החשוד כבן ה-22 עד ליום שלישי הבא, 14.5.19.

משטרת ישראל קוראת להורים להיות קשובים וערניים מתרחש עם ילדיהם, לנהל עמם שיח על הסכנות הטמונות בעבירות אלו ולעודד אותם להציף כל חשד לעבירה או פגיעה בהם. הורים ששמעו, או חושדים כי ילדיהם נפגעו באופן דומה או אחר מתבקשים לפנות בהקדם לתחנת המשטרה הקרובה ולדווח על כך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר