בטקס מרגש

החייל המצטיין פונה מהחגיגה וזכה לטקס אישי

נשיא המדינה והרמטכ"ל הזמינו היום את החייל המצטיין רב"ט אריאל סלם, להעניק לו באופן אישי את אות ההצטיינות לאחר שחש ברע במהלך האירוע שנערך בבית הנשיא ביום העצמאות (צבא)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(עמוס בן גרשום / לע"מ)

נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין, והרמטכ"ל רב אלוף אביב כוכבי הזמינו היום (ראשון) לבית הנשיא את החייל המצטיין רב"ט אריאל סלם, להעניק לו באופן אישי את אות ההצטיינות לאחר שחש ברע במהלך הטקס שנערך בבית הנשיא ביום העצמאות.

מה שהוביל את מפקדיו להמליץ על אריאל למצטיין הייתה העובדה שלמרות מגבלה רפואית נלחם והתעקש להתנדב ולשרת בצה"ל. שירותו יוצא הדופן בתפקיד שלא ניתן לציין לאור סיווגו הביטחוני.

הנשיא הודה לאריאל על שירותו ואמר כי מיד כששמע על שאירע במהלך הטקס ביקש לקבל את פניו בהקדם האפשרי ולוודא שהוא זוכה לחוויית ההצטיינות המגיעה לו בבית הנשיא בירושלים. .

ריבלין אמר לאריאל: "בזכותך ובזכות רבים כמוך, הצבא שלנו מגוון, מוביל, ופורץ דרך. אתה מהווה השראה לכל אדם וההכרות איתך משמחת אותי מאוד. המשך להוות חייל למופת ואדם למופת למענך ולמען המדינה. אתה גאוותנו".

אריאל הצדיע לרמטכ"ל והודה לו ולנשיא על המחווה. אמו סיפרה לנשיא ולרמטכ"ל על האכזבה שחש אריאל לאור היעדרותו מהטקס ועל ההתרגשות לקראת המפגש איתם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר