צפו

הזמר הקרואטי הפתיע, יונתן רזאל התרגש

הזמר והיוצר הקרואטי ז'אק הודיק הפתיע בביצוע ווקאלי מרגש של 'קטונתי' במסיבת העיתונאים לפני האירווויזיון, הזמר והיוצר יונתן רזאל השיב בסרטון: "תודה רבה אני מאד נרגש" (מוזיקה)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
ז'אק הודק ויונתן רזאל (צילום: דף הפייסבוק של הודק ויח"צ)

ביום שישי האחרון, במהלך מסיבת עיתונאים של המשלחת הקרואטית לאירוויזיון שיתקיים בישראל, ביקש מלחין השיר הקרואטי, הזמר ז'אק הודיק, שנחשב לאמן מצליח בארצו, לשיר שיר בעברית כשהוא מפתיע בביצוע מרגש של שירו של יונתן רזאל - קטונתי.

"זהו שיר יהודי ישן", הסביר הודק לעיתונאים שגדשו את המקום. "שרתי אותו בעבר אולי פעם או פעמיים, סביר יותר שרק פעם אחת, אז אם אני טועה אפשר לתקן אותי". הוא הזמין את הנוכחים להצטרף אליו, לא לפני שהסביר את משמעותו: "הוסבר לי שהמילים אומרות שאני קטן וצנוע לעומתו", אמר כשהוא מצביע כלפי השמים. "ואני מבקש להיות קטן וצנוע לפניו בלבד. על במת האירוויזיון תהיה גדול ככל שאפשר", הוסיף בחיוך.

במחווה חוזרת, פרסם הזמר והיוצר יונתן רזאל סרטון תשובה למשלחת הקרואטית ולהודיק. "שלום ז'אק ולכל הקבוצה היוצרת", אמר רזאל, "זה נגע לליבי. תודה לכם על המחווה היפה הזו, המתנה, עם השיר 'קטנתי'". הוא סיפר כי היה בעבר בקרואטיה: "הייתי בקרואטיה כמה פעמים בעבר בצעירותי, בקהילה היהודית, עם הרב דדון", ואמר בקרואטית: "תודה רבה אני מאוד נרגש".

רזאל איחל למשלחת הקרואטית, שהודק הוא אחד מנציגיה – המנטור של הזמר רוקו, וממחברי השיר המייצג שלה– "תבורכו, ואני מאחל לכם הרבה הצלחה" כשהוא מנגן כמה צלילים מתוך השיר הקרואטי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר