בתגובה לדיווחים

נתניהו: 'הסיבה שבחרתם בי - איזון ביהמ"ש'

"בתקשורת מתפרסמות הדלפות מגמתיות ופרשנויות מעוותות שכוללות הצעות לא נכונות, במטרה לבלום את השבת האיזון הדרוש בין הרשויות בישראל", אומר ראש הממשלה (אקטואלי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
ראש הממשלה נתניהו (צילום: Noam Revkin Fentonn/Flash90)

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, מגיב הערב (שני) לדיווחים ופרשנויות במספר כלי תקשורת בארץ, לפיהם הוא מתכנן להעביר בכנסת הבאה גל חקיקה להגבלה משמעותית של בית המשפט, ולקדם פסקת התגברות שתמנע את העמדתו לדין.

"המדיניות שלי תמיד הייתה לשמור על בית משפט חזק ועצמאי - אך אין זה אומר בית משפט שהוא כל-יכול", פותח נתניהו הודעה שפרסם ברשתות החברתיות.

לדבריו של ראש הממשלה, "בתקשורת מתפרסמות הדלפות מגמתיות ופרשנויות מעוותות, שכוללות הצעות לא נכונות. כל זה נעשה כדי לזרוע פחד ולמנוע שינויים כלשהם, במטרה לבלום את השבת האיזון הדרוש בין הרשויות בישראל.

"האיזון הזה דרוש, כדי להעביר חוקים שנפסלו או עוכבו בעבר. אלה חוקים שהציבור מצפה מאיתנו להעביר: גירוש משפחות מחבלים, עונש מוות למחבלים וחוק להוצאת מסתננים".

נתניהו חותם: "אני נחוש לפעול ללא מורא למענכם, אזרחי ישראל. זאת הסיבה שבחרתם בי".

הדברים באים כאמור בתגובה לדיווחים בכלי תקשורת, ביניהם 'הארץ' ו'ישראל היום' על שיתופי פעולה בין 'הליכוד' ו'איחוד מפלגות הימין' שעשויים להביא למהלכים שונים שיגבילו את אפשרויות בית המשפט להתערב בהחלטות שהתקבלו בכנסת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר