הדרך הקלה והמגוחכת להיפטר מכתמי דיו

"דף ועט" - צמד מילים שנדמה לנו כמעט ארכאי בדור הנוכחי שבו כמעט כל דבר נרשם בטלפון החכם, אך עדיין לא אבד מן העולם ואין לו תחליף, בואו נודה. אך כשהדיו זולג ומכתים את הבגדים, זה לא כיף (בית וסטייל)

(צילום: שאטרסטוק)

זוכרים את הדבר הזה שנקרא "נייר"? אתם יודעים, האובייקט הזה שהשתמשתם בו כדי לסכם את החומר שהמורה העבירה בבית הספר, לפני עידן הסמארטפונים, ואם כבר בנייר עסקינן, מה לגבי עטים, הדברים האלה שבעזרתם כותבים על הנייר?

כמובן, 95% מהחיים מתרחשים באופן מקוון עכשיו, אבל מדי פעם מזדמן לכם לכתוב בכתב יד. חלקנו, שומרי המסורת, עדיין נושאים עט בכיס או בתיק, לכל מקרה. אך מה קורה כשהנוזל הכחלחל שבו זולג החוצה ומכתים את החולצה הלבנה שלכם? הנה מה שעליכם לעשות בפעם הבאה שתתמודדו עם כתם דיו עקשן:

ראשית, עליכם להצטייד במלח ים ולימון טרי.

לאחר מכן, טלו את פריט הלבוש המוכתם ומקמו פריט שיחצוץ ויהווה סוג של מחסום (כמו מטלית, למשל) בין הצד המלוכלך לצד הנקי. פזרו מעט מלח ים על הכתם ואחר כך, סחטו את המיץ מחצי הלימון על גביו. תנו לחומרים הללו "לשבת" עד לייבוש ואז כבסו כרגיל.

למה זה עובד? עקב החומציות הטבעית של הלימון, בתוספת השמנים האתריים שבו והמאפיינים המחוספסים של המלח (במיוחד כאשר אתם משתמשים בסוג גס יותר, כמו מלח ים).

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר