"כותבים בדמעות"

ספר תורה - לזכר שמילי שנשרף למוות ברכב

ארבעה מחבריו של שמילי פישמן, שנפטר השבוע באופן מזעזע כאשר רכבו עלה באש ברחובות בורו פארק • "ניאלץ להתמודד עם עולם, שבו אין את שמילי ואת חיוכו המידבק" (עולם, חרדי)

יוחנן בלייך | כיכר השבת |
שמילי ז"ל (צילום: מתוך דף הקמפיין)

יוזמת החברים: ספר תורה חדש ומהודר ייכתב בקרוב, לזכרו ולעילוי נשמתו של צעיר חרדי שנפטר בצורה טראגית ומזעזעת בבורו פארק.

כזכור, בתחילת השבוע נספה שמילי (שמואל פנחס) פישמן, בן למשפחה מוכרת בחסידות באבוב-45 בבורו פארק. היה זה בשעות הלילה, כאשר ברחוב ה-39 של רובע ברוקלין שבניו יורק עלתה מכוניתו בלהבות, כשהוא יושב בכסא הנהג.

חבריו מתארים אותו כאדם שמח ומאושר, שהשרה אנרגיה טובה על סביבתו. כעת, כמה ימים בלבד לאחר הטרגדיה, הם יוזמים כתיבת ספר תורה לעילוי נשמתו.

"חבר יקר", נפתח דף הקמפיין הדיגיטלי, "אנחנו כותבים לך בדמעות הזורמות על פנינו. עברו רק כמה שעות מאז שקברנו את ידידנו היקר שמילי, וכעת ניאלץ להתמודד עם המציאות החדשה, של עולם ללא שמילי וחיוכו המידבק".

החברים מתארים עוד כי "מה שזכור לנו תמיד, הוא האנרגיה החיובית של שמילי, וכיצד לא משנה באיזה מצב, הוא תמיד היה מברך את החברים בחיוך חם ומידבק שהיה עליז וטהור.

"בסגנונו הצנוע צחק שמילי פעם, שאם ימות, כל מה שירצה הוא ספר תורה שייכתב לזכרונו. אין לצערנו שום דבר שנוכל לעשות כעת כדי להציל את שמילי עצמו, אבל נוכל להתאסף כחברים ולוודא כי חייו של שמילי הם שייזכרו, ולא מותו.

"שה' יעניק לנו את הכוח לעבור את הזמן הקשה הזה, ומאמצינו יהיו בעלי ערך רב לנשמתו של שמילי בגן עדן", חותמים החברים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר