צפו בראיון המלא

אייכלר מגיב לביקורת מש"ס ותוקף את 'מועצת הקהילות'

ח"כ אייכלר מתייחס בראיון באולפן "ישי ורבינא בכיכר" לביקורת על התנהלות הסיעה, המחלוקות הפנימיות, חלוקת התיקים, משבר חוק הגיוס והאם ח"כ טסלר יקבל את הוועדה הבכירה? (פוליטי)

ישי ורבינא בכיכר | כיכר השבת |
(מנהל אולפן: אריאל ליבא)

סגן יו"ר הכנסת ח"כ ישראל אייכלר מתייחס בראיון באולפן 'ישי ורבינא בכיכר' לביקורת על התנהלות הסיעה, המחלוקות הפנימיות ב'אגודה', חלוקת התיקים ומשבר חוק הגיוס.

כותרות הראיון עם ח"כ ישראל אייכלר:

הרכבת הממשלה: "הדבר האחרון שש"ס צריכה לעשות זה לריב איתנו. אנחנו 16 איש בקול אחד. ליברמן רוצה להפיל את נתניהו ולהביא לממשלה בלי נתניהו וללא חרדים. ליברמן מתכוון להפיל את הימין בשביל ממשלה חילונית.

"אנחנו 16 מנדטים שבאים בידיים נקיות למו"מ הקואליציוני. לא הולכים לכפות על בוחרי ליברמן איזה בשר לאכול והוא לא יכפה עלינו להתגייס, הוא מייצג סה"כ 5 מנדטים מאוד מוגדרים, אנחנו מייצגים חצי מיליון איש. ש"ס הולכים לבד זכותם ללכת לבד, שיחתמו. לא מצפה שישאלו אותנו.

מועצת הקהילות: "מי שאומר שרצה להיפגש איתנו ולא רצינו,הוא שקרן. שיבוא אחד ויגיד שהוא רצה להיפגש איתי ולא הסכמתי. המועצת של הקהילות הוקמה בשביל שיהיה להם ביטוי עצמאי בתוך אגודת ישראל ותישמע דעתם, ולא כדי שמישהו יכנס אותם כגוף לוחם נגד אחרים.

התיקים: "במקום שנדבר על מה שכואב להם בעיית הדיור ובעיית התחבורה והתעסוקה אנחנו עוסקים בליברמן.

"מגיע לנו תיק השיכון אבל לא במקום תיק הבריאות. למה לכחלון מגיע שני תיקים רק עם ארבעה מנדטים? יהדות התורה לא יכולה לרצות גם את ועדת הכספים וגם את השיכון.

יהדות התורה מאוחדת? "הייתי בישיבה המאוחדת השבוע יש מספיק מאכרים ועיתונאים ומערבבי כפיות שרצו ליריב לוין לבקש שלא יהיו סגני שרים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר