סער: "חוק החסינות יפגע בליכוד ובנתניהו"

חבר הכנסת גדעון סער, מהליכוד מתנגד לחוק החסינות שימנע הגשת כתב אישום נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו. דבריו של סער מעוררים זעם בקרב חברים בליכוד (פוליטי)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

מחכה לרשת את נתניהו? חבר הכנסת גדעון סער, מ'הליכוד' מתנגד לחוק החסינות שימנע הגשת כתב אישום נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו.

את הדברים אמר סער בראיון לחדשות 12, "תיקון חוק החסינות - מקסימום נזק ומינימום תועלת. חקיקה פרסונלית פוגעת באמון הציבור. לו אמרנו שנעשה זאת לא היינו מקבלים אותו אמון. החוק הזה יפגע בנתניהו", טען סער.

לדבריו, "מישהו נתן לראש הממשלה עצה לא טובה. זה יפגע בליכוד ולא יועיל לנתניהו. אני לא היחיד שמוטרד מזה בסיעה".

מנגד, גורמים בליכוד זעמו על דבריו של סער, וטענו, כי הם מוכיחים שוב כי סער חותר תחת נתניהו מתוך רצון לרשת אותו במידה ונתניהו יפרוש מוקדם מהצפוי.

זו לא הפעם הראשונה שסער מרגיז את חבריו בליכוד, רק לפני כשבוע, צייץ גדעון סער בטוויטר וכתב: "הפסקת-האש, בנסיבות בה הושגה, נעדרת הישגים לישראל. טווחי הזמן בין סבבי ההתקפות האלימות על ישראל ואזרחיה הולכים ומתקצרים וארגוני הטרור בעזה מתעצמים ביניהם. המערכה לא נמנעה אלא נדחתה".

דבריו של סער זכו לביקורת עזה ושרים בליכוד טענו כי סער שחזר לליכוד לאחר תקופה ארוכה, אינו מצוי בסוד העניינים ולכן אמר את דבריו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר