בעקבות דרישת הרבי מגור, ליברמן מסית: "ניסיון בריוני וכוחני של החרדים"

ח"כ אביגדור ליברמן מסית שוב כנגד החרדים והפעם בשל הדיווח כי בגור דורשים במשא ומתן הקואליציוני לאסור מכירת כרטיסים בשבת לגן החיות התנ"כי בירושלים (חדשות חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

יו"ר 'ישראל ביתנו', ח"כ אביגדור ליברמן, שוב מתסיס נגד המגזר החרדי. בשעה האחרונה יצא ליברמן בפוסט בדף הפייסבוק שלו נגד דרישת כ"ק האדמו"ר מגור להכניס בהסכם הקואליציוני דרישה לאסור מכירת כרטיסים בגן החיות התנ"כי בשבתות וחגים.

בשעה האחרונה (שישי), כתב ליברמן: "גן חיות התנ"כי הוא אחד הגנים היפים ביותר במדינת ישראל ובמזה"ת כולו ומאות אלפי מבקרים נהנים ממנו מידי שנה. אמש נחשפנו לדרישה החדשה של החרדים במו"מ הקואליציוני - לאסור על מכירת הכרטיסים לגן, דווקא בימי שבת ובחגים".

"אנחנו לא מבקשים לפתוח מרכולים בשבת במאה שערים, אבל לא נסכים לפגיעה בסטטוס קוו הקיים", כתב ליברמן. "זהו ניסיון בריוני וכוחני של החרדים להפוך את מדינת ישראל ממדינה יהודית למדינת הלכה. על זה בין היתר אנו נלחמים במו"מ קואליציוני מורכב בתקווה לסיים אותו בהצלחה".

דבריו של ליברמן מסתמכים על הדיווח של אבישי בן חיים בחדשות 13. על פי בן חיים, האדמו"ר מגור דורש כי בהסכם הקואליציוני עם הליכוד יוכנס סעיף האוסר על גן חיות התנ"כי שמחלל שבת למכור כרטיסים בשבתות וחגים, ובכך להפחית את חילולי השבת.

יו"ר סיעת יהדות התורה, ח"כ יעקב אשר, אמר בתגובה לדבריו של אביגדור ליברמן: "כל מי שמצוי בפרטי המו"מ הקואליציוני יודע שהדבר שמטריד באמת את מנוחת השבת של ליברמן זה לא מכירת כרטיסים בגן החיות התנכ"י בשבתות, אלא המבוי הסתום מול נתניהו בסוגיית התשלום הקטארי והמדיניות של ישראל מול 'גן החיות' של החמאס בעזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר